Moikka, oon 12-v poika. Lopetin säännöllisen yökastelun joskus 4-v ja sen jälkeen tapahtunu ehkä viis vahinkoa. Oon 3 kertaa viimisen kolmen viikon aikana kastellut sänkyni. Ekan kerran kun heräsin ja huomasin et koko sänky ja housut on ihan märät. Silloon tuli semmonen fiilis et voi v****, äkkiä lakanat piiloon, joka on hieman vaikeaa koska asun tilapäisesti (muuton takia) 7-vuotiaan veljen kaa samas huonees. Seuraavan kerran vahinko kävi seuraavalla viikolla mutta se oli onneksi aika pieni. Seuraavana päivänä kävin ottamassa pari käytettyy pamppersin housuvaippaa joiden sivuja ei oltu revitty auki, naapurin roskiksesta kun kukaan ei nähnyt. Seuraava vahinko kävi edellisen jälkeen 10 päivän päästä. Silloin pidin vaippaa salaa jalassa ja ei tullu sänkyyn ku vaa pieni märkä kohta. Eli olen 160 cm pitkä ja painan 55 kg ja pampperssin easy up neloset mahtuu mulle. En ole vielä kertonu vanhemmille siitä. Että olisko joku 9-14-vuotias tyttö tai poika kenen kaa vois jutella näistä ja muista asioista. Pistäkää sähköpostia tähän osoitteeseen jos haluutte jutella: [email protected]
Yökastelu ala- ja yläaste ikäisinä
Ei voi olla totta
1
637
Vastaukset
- pieni virhe...
ohoh teksti tuli vahingos kaks kertaa, ku netti feilaa... Uudempi keskustelu nimimerkillä jamppa1998 on parempi eli lukekaa se ja vastatkaa siihen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998