Olen harkinnut nännilävistystä, mutta pelkään sen vähentävän nännien tuntoherkkyyttä. Onko kenelläkään kokemusta?
Nännilävistys?
8
1700
Vastaukset
- Nännirenkaat
Omat nännini ovat lävistetyt ja huomattavasti nyt herkemmät kuin aiemmin.
Hei Antsukka.. Täällä Jallu..
Älä missään tapauksessa vaurioita nännejäsi.. Nännit ovat miehelle kiihoittava suutelu kohde!! Jos niissä on tappeja tai renkaita, ne eivät kiinnosta normaali miestä!! Älä alistu miesten AGRESSIVIISIIN JA Saatanallisiin mieltymyksiin!!
Anaali seksi on Perseestä ja syvältä!!- -antsukka-
Ehkäpä en haluakaan normaalia miestä...
- ??????????????
Harvalla on NÄNNI PERSEESSÄ !
- blsksgo
Mulla oli ennen molemmissa nännissä lävistykset ja herkemmät oli kyllä. Koru jotenkin työntää nänniä vielä enemmän ulospäin ja miehen kielileikit oli aika nannaa.
Varo vaan, lävistäessä saattaa päästä pari rumaa sanaa :) tsemppiä! - mmmummo
Miul ollu monta vuotta molemmissa nänneissä lävistykset ja oon kans sitä mieltä et on tullu herkemmäksi.
- Joorma2
Tekee nannaa ;D Kesti vain kolmien kuukautta ennenkuin oli kunnossa, tosin ei sattunu yhtään.
- -antsukka-
Kiitos rohkaisevista vastauksista. Enköhän uskalla mennä itsekin ottamaan lävistykset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195143Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5392615Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192332Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512210- 241967
- 821654
- 1461535
- 1251229
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40889