Kaikki on

Kyllästynytelämään92

melko paskaa. Mua ei kiinnosta mikään! Ei edes se, että täällä 98% on trolleja ja muutenvain idiootteja. Kysyin eräältä kaverilta, et miksei mulle voi kertoo mitään asioita. Vastaus: "No sä nyt oot tommonen... ei sua kukaan ota tosissaan".
Jep, olen kaikkien mielestä ruma joilta olen suoraan kysynyt, että miltä näytän ulkoapäin. Kaikki ovat sanoneet, että: "Et mikään hyvännäköinen" tai sitten "onneks se ulkonäkö ei oo tärkein, mut et sä tuu ikinä seurusteleen" tai "oot melko ällöttävä ja sulla ei oo kavereita".

Faktoihin sen verran, että: Käyn 2 kertaa päivässä suihkussa ja pukeudun hienosti enkä puhu sovinistisesti. Silti olen ruma frendien mielestä. Tytöiltä nyt ei viiti kysyy ees. Olen helvetin kyllästynyt kaikkeen. Lopetin opiskeluni kesällä 2010 ja aloitin toisessa paikassa, mut depiksessä ei sinne jaksanut raahauta, niin se jäi sit päälle. Nyt pelottaa, että en pääse uuteen kouluun mihin yritän.
Kaverit sai selville, että en käy paljoa tuol koululla ja sanovat tätä nykyään turhaksi paskaläjäksi, yms. vastaavaa.

Alkaa jotenki tunteet katoamaan pikkuhiljaa, vituttaa kun ei tunne muuta kun silkaa vitutusta ja turhautuneisuutta koko ajan eikä mikään onnistu. Miten helvetissä oon itseni saanut tähän jamaan? Olen kavereiden silmissä pelkkä mitätön pelle jota ei voi ottaa tosissaan. On muuten sanottu suoraan: "Sä oot vaan tommonen narri etkä pääse siitä mihinkään". Oli vitun hienoa kuulla tuommosta, kiitos vitusti!

Anteeksi kielenkäyttö ja haistakaa paska! En välitä enää mistään!

28

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blue eyedd

Jos oot trolli nii tapa ittes. :D (sitä kukaan täällä ei tuu koskaan tietää et ootko trolli vai et). Ja jos oot tosissaa, ni ne ei selvästi oo sun oikeit kavereita. Jos ois, ni ne ei ois sulle noin ilkeitä vaik toi oiski vaa läppää. Minkä ihmeen takia sun frendi väittää et sulla ei oo frendei vaikka sä just tos tekstissä viittaat et sul on frendei? O.o. Sä haluut sinne kouluun, älä anna sun "frendien" masentaa sua tai muuttaa sun mielipidettä sen suhteen. (: Sun pitää muuttaa asennettas, eti uusii oikeita kavereita äläkä lannistu pienist asioista vaan työskentele onnes eteen. Onnee sulle elämässä (:

• j.rocket

Sun asioides on oltava erittäin huonosti, kun EDES trollit ei kiinnosta.

• Kyllästynytelämään92

Blue eyed: Mä en ole sentään noin alhaalla, et pitäis täällä alkaa troillaileen. Mutta helpottaako yhtään, et jos sanon itsemurhan olleen hyvin lähellä?
      Tai kerron, että se on mielessä lähes joka päivä?

j.rocket voi sit painua helvettiin!

• auroraaa

kyllästynytelämään92: no hei halooo? ei se oo aina ulkonäöstä kiinni jos sulla on kiva luonne niin kyllä sä kavereita löydät. Soita kavereilles ja sano että toi niiden käytös alkaa tympimään ja että olet ottanut jo tarpeeksi tuollaista paskaa niskaasi, kyllä tosi kaverit sitten ymmärtävät kun olet itse tosissasi sanoessasi tämän suoraan ja selkeästi! JA J.ROCKET OMA ELÄMÄSI TAITAA OLLA TÄYTTÄ PASKAA! älä kommentoi jos sul on tollane asia sanottavana.

• auroraaa

anteeksi edellisessä viestissäni j.rocketille. mutta kannattaa vähän sunkin miettiä mitä kommentoit

• hdgfdsagdhsghf,mggdg

Et välitä enää mistään, vaikka välitit kirjoittaa tänne säälittävän itkusi ja haistattaa paskat kaikille jo etukäteen.

Mitä luulit saavuttavasi purnauksellasi? Ei ne asiat ruikuttamalla parane. Tuonkin ajan, kun kirjoitit tuon viestin, olisit voinut käyttää johonkin kehittävämpään puuhaan, puhumattakaan kaikesta siitä ajasta, jonka olet tuhlannut itsesäälissä rypemiseen. Ymmärrä, että sinusta ei voi ikinä tulla mitään, jos jäät elämään menneissä.

OTA VASTUU ELÄMÄSTÄSI, senkin infantiili, menneisyyteen jämähtänyt kverulantti. Keskity nyt niihin opintoihin äläkä vaivaa päätäsi typerillä ihmissuhdehömpötyksillä.

• blue eyedd

No anteeks alottajalle. Luulin vaa et oot/voisit olla trolli koska ne pelleilee tosi vakavil asioilla. (= Jos harkitset tai mietit itsarii, ni ei kannata. Elämässä on kuitenkin nii paljon hyvääkin, ku aattelee. Mee puhuu vaik jollekki terapeutille jos se vaik helpottais.. mä ainakin luulen et se vois auttaa ja paljon, jos on ongelmii. Ja nyt mietit et haluutko olla tekemisissä niitten sun frendien kaa vai et!

• lksjdjksfjhdjkh

Toivottavasti pääset sinne uuteen kouluun. Aloita siellä eri otteella. Jos olet kyllästynyt olemaan pelle niin älä sitten ole sitä. Mikä ulkonäössäsi on nyt niin rumaa? Aknen ja aknearvet voi hoitaa. Painoa voi pudottaa. Lihaksia voi treenata. Hiukset voi laitattaa uuteen uskoon. Jos kuteet on sitten vielä OK niin siinä se. Harva on mikään kiiltokuvapoika. Ota opiskelusi vakavasti niin pääset eteenpäin.

• Kyllästynytelämään92

Joo tässä nyt seuraillut miten toi mun aloitukseni vaikuttaa. Elikkäs, jos häiritsee tämä minun purkamiseni tänne, niin ei tarvitse lukea!
      Mutta tosiaan jos tonne kouluun nyt pääsis, niin tämä epävarmuus helpottais ja olisi parempi lähtä rakentaan sille pohjalle parempaa itsetuntoo, mut toisaan oon aika maassa nyt. Kavereista vielä sen verran, että olen hyvin ujo ja kaveripiirini on aikalailla harrastuksessani ja harrastus on tällä hetkellä melko intohimoni. Joten en voi niin vain vaihtaa kavereita, kun tunnen melko kaikki harrastajat tästä ahdasmielisestä kaupungista ja he ovat kyllä kuulleet mitä minusta kerrotaan.

Ei vaan meinaa kestää enää!

• afdsghgjthsgagfemryj

"-- jos häiritsee tämä minun purkamiseni tänne, niin ei tarvitse lukea!"

Samalla logiikalla: Jos sinut ryöstetään, niin älä tule ryöstetyksi. Jos joku murhaa sinut, niin älä tule murhatuksi. Mikset sovella omaa logiikkaasi myös itsesi parantamiseen: Jos sinua masentaa, niin älä hemmetti masennu. Niin yksinkertaistahan se on.

Kirjoitit ongelmasi tänne, mutta hyväksyt ainoastaan sellaiset vastaukset, joissa sinua lellitään ja persettäsi nuollaan. Haluat kerätä vain säälipisteitä oman huteran egosi pönkittämiseen.

Koeta nyt hyvä ihminen tehdä jotain elämällesi. Lopeta jossittelu ja TEE jotakin konkreettista. Älä mieti että "jos pääsisit kouluun", vaan varmista se, että takuulla pääset sinne. Ole oman elämäsi herra. Älä välitä paskiaisista, vaan keskity oman menestyksesi luomiseen. Jos tunnet olevasi liian heikko siihen, niin mene vaikka ammattiauttajan puheille näin aluksi, ellei muuta.

Todista muille, mutta ennen kaikkea itsellesi, että kykenet selviytymään.

• no terve

hellurei ootkos poika vai tyttö ?

• Kyllästynytelämään92

Olen poika, mut tohon kliseiseen paskaan: "älä vaan yksinkertaisesti masennu", "ota itteäs niskasta kiinni" juttuun voin sanoo sen verran, et mitään en inhoa niin paljon, kun tommosta!

Jos sun päälle kaadetaan paskaa sangolla monen vuoden ajan ja heitetään kuoppaan, jossa on pystysuorat seinät(toi on vertauskuva depiksen etenemisestä tiedoks vaan), niin kuinka tulet kuopasta pois ilman apuja?

Siinäpä tolle toissaedelliselle vastaajalle kysymys ratkottavaksi! Miten itse tekisit tossa tilanteessa? Ammattiauttajista on kokemusta sen verran, että enää en ala tunteettomuuspillereitä napsimaan, joilla saa korkeintaan naamaansa tekohymyn!

• JatkoaseurAA

Ja lisäks mun ei tarvi todistella kenellekkään yhtään mitään!

Vihje tohon kyssäriin: Sanomalla: "älä masennu, ota ittiäs niskasta kiinni" sä et semmosesta kuopasta pois pääse.

En mä kyllä enää osaa ees kirjottaa. Voi helvetti!

Mikään ei vaan kiinnosta erityisesti.

• jgnfhbdgfsgtmhfj,kjm
        JatkoaseurAA kirjoitti:

Ja lisäks mun ei tarvi todistella kenellekkään yhtään mitään!

Vihje tohon kyssäriin: Sanomalla: "älä masennu, ota ittiäs niskasta kiinni" sä et semmosesta kuopasta pois pääse.

En mä kyllä enää osaa ees kirjottaa. Voi helvetti!

Mikään ei vaan kiinnosta erityisesti.

En sanonut, että "älä vaan yksinkertaisesti masennu", vaan osoitin logiikkasi huonoksi, kun totesit, että ei tarvitse lukea jos tekstisi ärsyttää. "Don't like it, don't use it" -filosofia on täyttä paskaa, kuten itsekin jo huomasit.

Synnyin itse kahden alkoholistivanhemman lapseksi. Koulussa minua hakattiin, solvattiin ja jouduin epämääräisten huhujen kohteeksi. Koulusta en saanut apua koskaan, heidän mielestään minä olin itse syypää ongelmiini, ja kotona vanhemmat olivat kiinnostuneita enemmän Karjala-pullojen sisällöstä kuin lapsestaan. Sitä kesti koko peruskoulun ajan.

Minunkin niskaani on kaadettu täyttä paskaa ja kusta koko lapsuuteni ajan, mutta tiedätkö mitä? En ole ruikuttanut asiasta kenellekään ennen tätä hetkeä, ja käytin aikani ennemmin tiedon haalimiseen kuin entisen paikkakunnan idioottien teinityttöjen perässä kuolaamiseen ja itsesäälissä rypemiseen. Nyt saan olla rauhassa toisella paikkakunnalla ja haluamassani yliopiston koulutusohjelmassa.

Ei sieltä kuopasta pääse yksin mitenkään, jos ei edes yritä. Ajattele egoistisesti, ala tavoitella vain omaa etuasi. Älä välitä idioottien puheista, tai jos välität, niin anna heille samalla mitalla takaisin. Armoa on turha antaa, sillä itsekään et ole armoa saanut. Ja mikä tärkeintä, unohda naiset, sillä naisista on vain harmia.

Jollei rakentava kritiikki ja ehdotukset kelpaa, niin on parempi, että jäät vain keräilemään niitä säälipisteitä täällä netissä ja vajoat niin syvään itsesääliin kuin olla ja voi.

• kyllästynytelämään92

No tohon vastaan, että en mielellään unohda naisia! Entä jos joskus pääsee hyvälle eläkkeelle? Kenen kanssa nautit elämästä ja mitä aikaan olet saanut? En halua vanhana miettiä ankeita ylitöitä toimistolla jossa pomoa nuoleskellen unohdan elämän kokonaan. Minusta nyt olisi ehkä parhain keino unohtaa masennus jos tyttökaveri olisi. Pystyisi käveleen illalla puistossa/kaupungilla, viettää omaaa elämää, unohtaa kusipäät ja nauttia!

Jos nyt edes vanhaksi jaksan.

Kyllä mä myönnän, et tossa sun tekstissäs oli jotain pointtia, mut ei vaan haluta tehdä mitään!

Kesätöitä sain ja tosta olen yrittänyt repiät ilon aihetta. Elämään säännöllisyyttä, pystyy herään aiemmin, ei nuku iltapäivään eikä valvo aamuun. Katsoa nyt miten elämä etenee.

• unknownnnnn

onks sul facebook et näkis kuvan? se kertois paljon hahahhahaah ja älä nyt oo kyllästyny elämä eletään vaa kerran! (8

• Kyllästynytelämään92

Se ei mun kuvani kuulu pätkän vertaa sulle! Facebook on laumapässien paikka joilla ei ole omia mielipiteitä eivätkä kykene mihinkään ilman sitä paskinta keksintöä ikinä.

Ei ole eikä tule!

Jos oot noin pinnallisena jo täällä, niin sun kaltastas ihmistä en haluis mielellään ees nähdä, olit sitte tyttö tai poika!

• Haha =D olipa yleistys... mistä päättelet samat mielipiteet? Mistä tämä käsitys? Et taida miettiä yhtään mitä kirjoitat?

• KyllästynytTEIHIN92

No uuh! En tiedä mistään mitään ekä osaa kirjoittaa ku "enhä oo ees faces!!11"

Jos on kavereita joita et irl edes tervehdi, niin onko ne sun kavereita?
      Nimittäin facebook on aika pitkälti tommosta.
      Mut kun tapaa ihmisiä tarpeeks, niin huomaa miten "ilman facee ei voi elää ja vittu oot outo jos ei sitä löydy! Onx sul ees frendei?"
      Ei oo tällä hetkellä oikeita ystäviä ja niitä harvemmin miehillä on.

Facebook ihmiset on niin typeriä, että pakko myöntää halveksivani suurinta osaa heistä(oli sit palaute mitä tahansa kantani pitää). Semmoisia aviottomia laumalampaita jotka lamaantuvat täysin ilman facebookia!

Toivon, että minun ei tänne tarvitse enää kirjoittaa!

• tyttötällainen...

Mietin pitkään mitä sulle sanoisin, enkä voi kirjoittaa, että ole huoleti ja kaikki menee varmasti hyvin. Mutta voin kertoa, että kyllä sieltä kuopasta on mahdollista päästä pois, vaikkei siltä heti tuntuisikaan.
      En sano, että tietäisin miltä susta tuntuu, mutta olin itsekin samaisessa "kuopassa" kolme vuotta... Minulle tien ylös mahdollisti lukio ja nyt vuotta myöhemmin itsetuntoni on hieman korkeammalla kuin kengännauhojeni tasolla.
      Ei olosi varmasi parannu heti, mutta pikkuhiljaa, kun saat lisää varmuutta päästessäsi sinne uuteen kouluun.. Vaikka kaikki tuntuu kaatuvan päälle ja kukaan ei tunnu olevan samalla aaltopituudella, kyllä niitä saman henkisiä ihmisiä joskus tulee vastaan. Mutta ennen sitä täytyy yrittää tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa.. enkä tarkoita sitä, että sun täytyisi naama hymyssä kestää ja ottaa vastaan kaikki tuo, mitä ystäväsi sulle syöttää. Tiedän, että kaverien mielipiteet on tärkeitä, sillä kolme vuotta en tehnyt mitään ennen, kuin olin miettinyt mitähän muut tästä ajattelee. Ja ystävien sanat satuttaa enemmän kuin tuikituntemattoman ja vaikuttavat varmasti itsetuntoon. Sun on vaan totuteltava siihen ajatukseen, että sä oot sen näkönen ihminen ku susta on tullu ja just hyvä sellasena ku oot, jos se ei sovi muille, sille et mahda mitään. Välillä pitää osata laittaa itsensä etusijalle, sitä mäkin opettelen.
      Sanoit haluavasi tyttöystävän ja siitä olen aika varma, että kyllä sä jonkun löydät. Sanoivat sun 'kaverit' mitä vaan.
      Toivottavasti olin edes murusen verran avuksi ja jos en, toivon että löydät sen elämänkipinän jonkun muun avulla. Tsemppiä ja hyviä kesänjatkoja (:

• naamakirjah

Jos sä vaikka tekisit sen facebookin, jos se auttais.

• kaisuli-

Herranjestas mietitkö yhtään mitä kirjoitat tänne, vai vedätkö vaan juttuja hatusta? Taidat huomiota kerjätä koska kun ihmiset antaa sulle vinkkejä niin huomaat aina niissä jotain outoa ja rupeat haukkumaan. Ihan rauhallisesti .vink.

• mr.makaveli

Käy vaikka 7 kertaa päiväs suihkus, mut ei se sust paremman näköst tee. Ja miks ees kirjottiit tän tänne jos ei neuvot kelpaa?

• Aloittajajaaa92

Vittu olkoot! En kirjoita enää mitään ettei vaan
      tule väärinkäsityksiä! Eihän ihminen saa erehtyä ikinä, varsinkaan neljältä yöllä jolloin tekstin tulee olla erittäin täydellistä! Ainiin ei mul oo sanomista ku en oo FACEBOOKISSA!

• Aloittajaja92

Vittu kun en vain osaa tätä tunnetta kuvailla sanoiks. OLENKO jossain erikseen ilmoittanut että neuvot ei kiinnostanut? Lukekaapa ylhäältä asti, sensijaan että itkette alimpia tekstejä!

Tyttötällainen: Sul oli ihan hyviä ideoita, mut toi vaan tuntuu melko mahdottomalta asialta toi ryhdistäytyminen. Pitäs alottaa pienistä asioista. Se kouluun pääseminen selkeyttäs ja helpottas sikana tätä tilannetta!

• juulis:DDDDDDDDDDDD

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      try to go on !

• muse♥

huoh ihmiset, ei se fb oo täs maailmas tärkeint , ei todellakaa . ..
      mutjoo , sun kannattaa tehä esim. itsetuntoharjotuksii , eli meet peilin eteen ja sanot vaiks: oon hyvä ihminen / tms. ainaki on mua auttanu jaksamaa ..

• kakkapökäle666

syödään kaikki yhdessä kakkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe