Mitenkä julkiset liikennevälineet kulkevat Marmariksen ja Bodrumin väliä?
Bodrumiin taitaa olla Marmariksesta matkaa joku 180km.Kauanko tuo matka kestää ja maksaa bussilla.Jos aamulla lähtee,niin illalla pitäis tulla takaisin.Onnistuuko?
Marmaris - Bodrum?
reissaaja^^
3
407
Vastaukset
- wwwwwwwee
Matka autolla kesti n. 2,5h (meillä paikallinen kuski) linskillä varmasti kestää pidempää, kuski pyysi 200 liiraa matkasta, joten ei paha hinta ( 4 henkilöä) Itse en lähtis tuota matkaa linskillä tekemään, koska siihen saattaa tuhrautua tunteja
- sinskipinski
Mikä on linski?
Julkiset kulkevat ihan hyvin.
- sefe
Bodrum on suunnilleen yhtä kaukana Marmariksesta kuin Fethiye, eli bussilla 2h ja rapiat. Pitkänmatkan isot bussit ovat nopeampia ja mukavempia kuin pienet ja halvemmat, jotka pysähtyvät joka tienhaarassa. Kysele lisää lipunmyynnistä Tansasin kupeessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068