Poistelin turhia ohjelmia ja siellä oli ATI, luulin että se oli jonkun toisen ohjelman mukana tullu sivuohjelma joten poistin sen. Sen jälkeen näyttö muuttu ihan kamalaks ja kaikki on liian isoa ja liian leveetä ja tekstit ja kuvat epätarkkoja. MITÄ IHMETTÄ MUN TÄYTYY TEHDÄ? Oon yrittäny tehdä sitä ja tätä, mutta kun tässä paskassa windows 7kassa ei ole järjestelmän palautuspisteitä sitten yhtään, kun ei tää ole niitä tehny, ei järjestelmääkään voi palauttaa entiselleen. Näytönsäästäjässä tulee tälläinen teksti "Näytönsäästäjää ei voi suorittaa, koska se edellyttää uudempaa näytönohjainta tai Direct3D-yhteensopivaa näytönohjainta". Voisko joku auttaa, en kestä tällästä. Oli se XP niin paljon helpompi käyttää...
POISTIN ATI:N JA SE TAISI OLLA VIHRE, APUA!
5
405
Vastaukset
- ajurit vex
Poistit sitten näytönohjaimen ajurit. Mikä Windos7 sulla on? 32 vai 64bit versio?
Ja mikä näytönohjain? - EIT OIMI
64bittinen, näytönohjain oli ATI Mobility Radeon HD 5470 GRAPHICS 1 GB. Kaveri tulee huomenna yrittään korjaan tätä, kun en mä ymmärrä näistä mitään.
Miksi ihmeessä sitten räpläät koneesi asetuksia ja sovelluksia jos et ymmärrä niistä mitään!?
Kollimaattori kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten räpläät koneesi asetuksia ja sovelluksia jos et ymmärrä niistä mitään!?
Erittäin hyvä kysymys...
Loputtomasti uusiutuva luonnonvara nämä sankarit, jotka käyttävät Windowsia osaamatta ja ymmärtämättä mitään ja silti alkavat poistella tiedostoja joiden merkityksestä tietävät vähemmän kuin sika hopealusikoista.
Ja sitten vastauksia välillä, heh
Ei tuo maailmanloppu ole, asennat vain ne ajurit uusiksi tuolta:
http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx
Tarkkuutta voi vaihtaa ihan windowsinkin asetuksista:
työpöydällä painat hiiren oikeaa, näytön tarkkuus ja sieltä tarkkuus kohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427