Compaq 625 15,6" kannettava

asdasdasdasdasd

Athlon II P360 2.3GHz, 2048MB, 320GB, ATI HD 4200, Windows 7 Home Premium 64bit

Hintaa tuolla olisi 329 €, minunmielestä todella halpa kun katsoo specsejä. Olisi synttärit tässä lähipäivinä tiedossa, en omista tällä hetkellä omaa konetta. Olisi ehkä kiva olla just joku nettikone jolla vois kattoa s postit yms. Ei tarvitse pelata.

Mitkä on teijän mielipiteet?

7

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+17

halpa ja kovat specsit tarkoittaa paska laatu, hp:n kohdalla erityisesti. kyllä tuolla sähköpostit hoitaa, jos saa toimivan yksilön. vuotta kauemmin sillä ei juuri mitään tee, jos sen ajan toimii.

• Aloittt4j4

No olen sen käsityksen saanut, että hp on suht laadukas merkki noista esim. jos vertaa fujitsuun. Mikäs sitten olisi luotettavin/paras kannettava merkki?

• kakkapussi

Tuossa hintaluokassa, ei mikään.

• fundamentalist

"No olen sen käsityksen saanut, että hp on suht laadukas merkki noista esim. jos vertaa fujitsuun. Mikäs sitten olisi luotettavin/paras kannettava merkki?"

Sekä HP:llä että Fujitsulla on konesarjoja laidasta laitaan, lasten leluista
        ammattilaisten työkaluihin.

HP:llä parempi mallisarja on Probook ja Fujitsulla Esprimo.
        Minulla on molemmat eikä mitään ongelmia.

HP:n paras (ja kallis) profesarja on Elitebook.

Halvoistakin koneista saattaa saada hyvän yksilön jos onnistaa ja maanantaikappaleen jos ei, halvemman hinnan eräs tekijä on
        täysin puuttuva laaduntarkastus.

• dfdfwdfwdf

No sitten varmaan tulisi halvemmaksi valita itse osat pöytikseen, tosin joutuis ostamaan myös näytön, mutta onneksi esim. 24" näyttöjä saa alta 200€. Koneeseen sellanen ~400€

• näinon22

Mulla on tuostakin huonompi, Compaq 610 Notebook, 2 vuotta ikää ja hyvin toimii, seiska laitettu vistan tilalle jo uutena, ja hintaa oli 299€. Osta pois vaan, hyviä koneita tuntuvat olevan.

• avoid HPcompaq

älä ihmeessä laita rahojas tuohon roskaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe