Välitunti valvojana osa 1

Äidinkielen Lehtori

Tämä kiihdyttävä kokemus sattui minulle vuosia sitten kun olin eräässä Varsinais-Suomalaisesssa koulussa yläasteella äidinkielen Lehtorina. Miltei 40 v samassa koulussa yläasteen äidinkielen lehtorina on jo aika puuduttavaa etenkin kun teinit muuttuivat törkeämmiksi vuosi vuodelta ja siitä kyllä pelkästään syytän nykyistä tietoyhteiskuntaa. Kun aloitin urani täällä opettajana -70 luvulla ei nykyinen meno olisi tullut kuuloonkaan. Mutta ajat todellakin muuttuivat ja kaikki opettajatkaan eivät pysyneet aikakausien vaatimuksissa mukana ja paloivat loppuun kuten käsityönopettajamme yhtenä mainitakseni.
No muutama sana minusta tähän ennen kuin palaan tapahtumaan mitä tässä tulen käsittelmään Mieheni oli kuollut syöpään aiemmin ja olin jäänyt kahden lapsen kanssa yksin. Aika oli ollut raskasta ja ihmissuhteeni olivat kärsineet jollei muutamia treffejä lasketa mukaan. Tuolloin olin päälle neljänkymmenen oleva silmälasipäinen vaaleaverikkö jolla oli lyhyet hiukset ja harmaat silmät mittoina 170/63. Takapuoleni on runsas suorastaan persevä voisi sanoa ja olen myös rintava (C-kuppi), tuolloin tietty olin paremmassa kunnossa kuin nyt mutta paikat roikkuivat ja selluliittia oli jo silloinkin mutta ei pahemmin mahaa. Huolehdin tietysti ulkonäöstäni ja ajoin säärikarvani ja bikini rajanikin olivat trimmatut vaikka käytinkin uimapukua. Pukeuduin yleensä hameeseen , paitapuseroon , kävelykenkiin ja pieneen laukkuun jossa oli mukana aina tarpeellista tavaraa eli virkapukuun tavallaan voisi sanoa. Tämän tapahtuessa minulla muistaakseni oli päällä sininen paitapusero , farkkuhame ja takki. Ja niiden alla oli valkoiset sukkahousut , beiget tai-malliset pikkuhousut ja beiget liivit. Vaatteet muistan vaan siitä että tyylini ei ole pahemmin muuttunut noista ajoista , vaatteiden väri korkeintaan ja materiaalin laadut , housuja käytän myös enemmän kuin silloin. Mutta asiaan.
Valvojia oli välitunnilla aina kaksi ja toinen oli yleensä koulun etupihalla ja toinen kiersi koulua tupakoitsijoiden varalta tuolloin. Nykyäänhän kouluihin tuodaan jo alkoholia huumeista puhumattakaan mutta tuolloin teinejen touhut kouluissa olivat tavallaan aika viattomia. Korkeintaan juuri sitä tupakointia ja pinnausta mutta oli vanhempia opettajia jotka ottivat nuo rikkeet vakavasti.
Olin lupautunut tähän valvojan vuoroon siksi että opettajalla jonka tällöin piti hoitaa tämä vuoro oli menoa.Sinänsä harmitti mutta olin vapaa loppupäivän niin ehtisin hyvin kauppaan tämän jälkeen ennen kuin haen nuorimmaiseni hoidosta ja teen ruokaa.
Vanhempi opettaja jonka kanssa tein vuoron oli taas takapihalla jahtaamassa tupakoitsijoita joten valvoin yksin etupihalla ja ruokatunti menikin ihan hyvin , ei mitään kummempaa. No ruokatunti päättyi kellon soittoon ja valvoin että kaikki oppilaat menivät sisälle takaisin , tämän jälkeen piti sitten tarkastaa vessat . Tyttöjen vessa oli tyhjä ja menin poikien vessaan. Tyhjältä näytti mutta minulla oli tarve virtsata ja pientä tyydystä tuntien ajattelin tehdä sen poikien vessassa ja suuntasin kauimmaisempaan koppiin ulko-ovelta ja vedin oven auki jolloin järkytyin suunnattomasti pissa hädänkin hävitessä.
Pytyllä istui poika housut kintuissa , joka käsittääkseni kävi viereisen Lukion kolmatta luokkaa muistaakseni ( Oli jäänyt myös kerran luokalleen) ja veti silmät kiinni käteen. Järkytys oli valtava mutta miehen alulle se selvästi oli suurempi kun jäi kiinni housut kintuissa elin kädessään. Kyllä sitä kai kulliksi voi sanoa sillä se oli aika pitkä mutta ei kovin paksu mitä nyt äkkiä sain katsotuksi sillä seuraavaksi kuulin vessan ulko-ovi käyvän ja jonkun tullessa vessaan. Nyt piti toimia nopeasti, muistan ajatelleeni ja astuin koppiin vetäen oven kiinni samalla todeten että salpalukko oli rikki (syy varmaankin miksi ovi näytti olevan lukossa mutta ei ollutkaan) joten kiedoin käsilaukkuni kantohihnan salpalukkoon samalla pitäen kahvasta kiinni että ovi ei aukeaisi kuiskaten pojalla , muistaakseni Jarille nimeltään että ”ole hiljaa” oli käynyt minunkin tunneilla aikoinaan muistaakseni.

11

8432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äidinkielen Lehtori

      Vessaan tuli äänistä päätellen useampi poika jotka olivat lähdössä keskuskentälle liikuntatunnille ja koettivat tällä tavalla kai kuluttaa aikaa ennen niin pidettyä yleisurheilua.

      Ketään ei meidän vessaamme ängennyt joten vilkaisin taakseni samalla viestittääkseni että Jari ymmärtäisi olla hiljaa toistaiseksi. Jollei tilanne olisi ollut niin tukala olisin saattanut nauraa, Jari istui pytyllä silmät suurina , suu auki todella erikoinen ilme kasvoillaan samalla yrittäen peitellä itseään huonosti siinä tosin onnistuen.

      No keskitin taas huomioni oveen ja sen takaa kuuluviin ääniin. Aika tuntui matelevan ja tuli kuumempi pienessä suljetussa kopissa. Samalla haistoin selvän tupakan , ääliöt polttivat vessassa ja luulivat olevansa cooleja.
      Äänet vaimenivat ja ovi kävi tiuhaan tahtiin ja ymmärsin että pojat valuvat hiljalleen liikuntatunnille. Kun tapahtui jotain mihin en ollut varautunut , tunsin yllättäen sukkahousujen verhoamilla säärilläni epävarmasti liikkuvat sormet ja kuulin takaani pojan kiihtyvän hengityksen kun hän hiplasi minua. Tajusin että (se törkimys lääppii minua housut kintuissa) ja aion juuri kääntyä ja läimäistä lujaa Jaria kun ovi kävi taas ja kuulin liikunnanopettajan huhuilevan vielä oppilaitaan ja menevän tämän jälkeen yhteen wc koppiin joten en uskaltanut sanoa mitään ettei tuo kollegani kuulisi minua. Tilanne oli todella epämiellyttävä ja katastrofin ainekset olivat ilmassa . Tämä ymmärrettäisiin täysin väärin jos minut nyt löydettäisiiin täältä.

      Samalla Jarin kädet kävivät röyhkeämmiksi ja ne nousivat kupeilleni ja hän puristeli minua aika lujasti kunnes toisen käden sormet hivelivät pyllyvakoani ja kuulin entisestään tihentyneen hengityksen takaani , voisi sanoa jo että kiimaisen huohotuksen. Sormet liikkuivat pyllyvaollani kutittaen minua ja toinen käsi etsiytyi etupuolelleni hävylleni vetäen hametta ylöspäin että saisi käden tavaralleni niin sanotusti. Samalla koko tämän toimituksen ajan kuulin jostain viereisestä kopista liikunnanopettajan toimintojen äänet. Joten koetin olla mahdollisen hiljaa ja edes estellä noita levottomia käsiä mutta en sen suhteen ollut kovin menestyksekäs. Jari oli saanut vasemman kätensä hameeni alle sukkahousujeni ja pikkareideni verhoamalle hävylleni ja rupesi niiden päältä hieromaan pyörivällä liikkeellä häpykumpuani oikean käden liikkuessa haarojeni välissä kosketellen vakoani ja minä seisoin siinä vaan jalat harallaan ja yritin olla hiljaa , Jari ei ollut enää kovin hiljaa mutta liikunnanopettajakin oli saanut asiansa hoidettua ja poistui .
      Samalla hetkellä kun ulko-ovi kävi nousi Jari takanani ylös samalla nostaen hameeni vyötäisilleni painautuen minua vasten edelleen ohjaten kullinsa sukkisten ja pikkareiden verhoamalle pyllyvaolleni. En voinut uskoa sitä , tilanne oli aivan absurdi , minä reilusti keski-iän ylittänyt Leski , äiti ja opettaja olin tälläisessä tilanteessa 17-18 vuotiaan pojan kanssa. Jari nylpytti itseään pyllyvakoani vasten samalla edelleen hieroen häpykumpuani ja nyt toisella kädellä vatkasi rintojani vuoron perään huohottaen todella lujaa ja kähisten kiimasta sekaisin ” nyt annat, nyt annat en olisi ikinä uskonut että saan koko koulun herkulta persettä”. (Todella törkeää) ajattelin sillä en ollut ikinä antanut kenellekkään persettä , en edes edesmenneelle miehelleni vaikka tajusin kyllä mitä innokas miehen alku tarkoitti. Järkytyksekseni tajusin nojautuneeni eteenpäin oven karmia vasten selkä notkollani ja olin aloittanut takapuoleni rytmikkään pyörityksen Jarin nivusia vasten joka nyt hinkkasi kulliaan haarojeni välissä. Tunsin kostuvani ja kiimani nostavan päätään sillä viime kerrasta oli todellakin aikaa , tosin tajusin että aika , paikka ja kohde olivat väärät. Voin sanoa että minua panetti mutta näin ei voi jatkua tajusin sen kyllä. Mutta NYT Jari oli jo ottanut kupeistani kiinni ja työnteli melkoisen ronskisti kulliaan haarojeni väliin samalla hinkaten pilluani ja voin myöntää että kyllä minä kiihotuin.

      Joten ojentauduin suoraksi ja käännyin Jarin puoleen sanoen samalla ” Rauhoitu nyt vähän hyvä mies” Jari katseli minua silmät suurina kulli pystyssä ja aika hieno kulli se olikin , pitkä ja aika paksu kuitenkin .Painauduin Jariin ja hamusin hänen huulian sillä tuli pakottava tarve suudella tuota miehen alkua. Otin samalla valtoimenaan heiluvasta kullista kiinni ja aloin liikuttamaan kättäni ees taas edelleen suudellen ja imien Jarin huulia jolloin poika vastasi suudelmiini kokeilevan epävarmasti ,(taitaa olla poikuus tallella) muistan ajattelleeni ja vielä noin kivan näköinen poika..

      • Äidinkielen Lehtori

        Jarin kulli oli ihan mukavan kokoinen ja terska oli iso vähän kuin autoni vaihdekepin nuppi. Vetelin sitä antaumuksella ees taas edelleen ja Jari oli taas työntänyt kätensä haaroväliini joka oli jo aika märkä ja limainen Jarin eritteistä. Tosin nyt Jarin käsi oli jo löytänyt tiensä sukkisten ja pikkareiden sisään ja sormet lähestyivät häpyäni ja menivät vaolleni ja tunsin samalla oikean Sähköisen sävähdyksen ja sain siinä paikassa orgasmin pitkästä aikaa, olin todella puutteessa kun se tuli noin kavalasti. Tuntui hyvältä ja vetelin Jarin kalua edelleen nauttien lämpimän hyövyn tunteesta. Miehen alku ei vaan tuntunut laukeavan ( vedellyt varmaan koko ruokatunnin käteen vessassa) muistan ajatelleeni ja samalla tunsin Jarin sormien pureutuvan pakaroihini kivuliaasti mutta ihanan kiihottavasti. Oli todella rietas olo..
        (Ei kai siinä muu auta) ajattelin ja sanoin Jarille ”istu pytylle” ääni kiimasta käheänä. Avasin samallla hameen napin ja vetoketjun tiputtaen sen vessan lattialle ja astuin hameesta ulos , vaikeaa se oli kun oli AHDASTA. Jari katsoi minua edelleen suu auki tosin hyväillen itseään kädellään rytmikkäästi.
        Hitain liikkein osittain ahtauden osittain kiihoittuneisuuden takia laskin sukkikset ja pikkarit nilkkoihini Jarin katsellessa siistittyä häpyäni kiimaisesti nyt runkaten entistä kovemmin . Siirryin Jarin luo , vaikeaa se oli koska tila oli ahdas ja nilkat olivat sidotut . Yritin istua syliin mutta sukkikset ottivat kiinni pytystä, jalkani Jarin jaloista ja en päässyt hyvään asentoon. Jari avasi kyllä innokkaasti paitani nappeja jotta saisi rintani käsiinsä ja onnistuikin siinä kääntämällä liivien kupit alaspäin. Nännini nöpöttivät ihanasti ja olivat todella herkät , Jari piti selvästi näkemästään ja imaisi nännin suuhunsa vuoron perään ja kyllä se tuntui hyvältä ja tuntui Jarikin tykkäävän. Yritin istua Jarin syliin ja ohjata kullin huulilleni , terska upposi kyllä pilluuni mutta asento oli niin huono että en saanut kalua vartta myöten sisään. Vähän aikaa heijasimme mutta asento oli vaan huono , olisi pitänyt ottaa sukkikset ja pikkarit pois , olin sidottu jaloistani ja en päässyt kunnolla Jarin syliin. Joten hetken tuhtaamisen jälkeen nousin ylös Jarin vastusteluista huolimatta ja sanoin jopa ärtyneesti ” Nouse nyt ylös herran tähden”. Jari nousikin kiltisti ylös ja työnsin hänet seinää vasten ja menin nojaamaan pytyn vesisäiliötä vasten poski kiinni tiiliseinässä selkä notkollaan pylly pystyssä ja rinnat roikkuen. Oloni oli todella irstas ja kiimainen. Katsoin olkani taakse Jariin ja sanoin ” tule, työnnä se sisään äkkiä nyt” ja Jarihan tuli enemmän kuin innokkaasti tökkien minua kalullaan haarojen väliin ja pylly vakoon , peräreikääni (jolloin sävähdin sillä terska kävi sisällä pyllyssäni) ja pillun huulillani mutta sisääni hän ei kaluaan saanut , kai se johtui kokemattomuudesta. Hapuilin kädelläni Jarin nivusia ja sain kalun käteeni samalla sanoen ” rauhallisesti nyt” ohjaten kalun pillulleni ja siitä Jari työntyi melkoisella rytinällä pilluni syövereihin , olin täynnä ihanaa kovaa nuorta miestä ja tunne oli todella uskomaton. Nyt Jari aloitti heti voimakkaat työnnöt ja tunsin kun nivuset osuivat pakaroihin jotka värähtivät joka työnnöllä roikkuvien rintojeni myös heiluessa työntöjen tahtiin. Litinää alkoi kuulumaan ja kai sitä kiiman hajuakin ilmassa oli. Onneksi ketään ei tullut vessaan , käry olisi käynyt heti.

        Nyt kun ajattelen sitä niin olin ihan ekstaasissa , Jari otti minua kunnolla ja että se teki hyvää.


      • Äidinkilen Lehtori
        Äidinkielen Lehtori kirjoitti:

        Jarin kulli oli ihan mukavan kokoinen ja terska oli iso vähän kuin autoni vaihdekepin nuppi. Vetelin sitä antaumuksella ees taas edelleen ja Jari oli taas työntänyt kätensä haaroväliini joka oli jo aika märkä ja limainen Jarin eritteistä. Tosin nyt Jarin käsi oli jo löytänyt tiensä sukkisten ja pikkareiden sisään ja sormet lähestyivät häpyäni ja menivät vaolleni ja tunsin samalla oikean Sähköisen sävähdyksen ja sain siinä paikassa orgasmin pitkästä aikaa, olin todella puutteessa kun se tuli noin kavalasti. Tuntui hyvältä ja vetelin Jarin kalua edelleen nauttien lämpimän hyövyn tunteesta. Miehen alku ei vaan tuntunut laukeavan ( vedellyt varmaan koko ruokatunnin käteen vessassa) muistan ajatelleeni ja samalla tunsin Jarin sormien pureutuvan pakaroihini kivuliaasti mutta ihanan kiihottavasti. Oli todella rietas olo..
        (Ei kai siinä muu auta) ajattelin ja sanoin Jarille ”istu pytylle” ääni kiimasta käheänä. Avasin samallla hameen napin ja vetoketjun tiputtaen sen vessan lattialle ja astuin hameesta ulos , vaikeaa se oli kun oli AHDASTA. Jari katsoi minua edelleen suu auki tosin hyväillen itseään kädellään rytmikkäästi.
        Hitain liikkein osittain ahtauden osittain kiihoittuneisuuden takia laskin sukkikset ja pikkarit nilkkoihini Jarin katsellessa siistittyä häpyäni kiimaisesti nyt runkaten entistä kovemmin . Siirryin Jarin luo , vaikeaa se oli koska tila oli ahdas ja nilkat olivat sidotut . Yritin istua syliin mutta sukkikset ottivat kiinni pytystä, jalkani Jarin jaloista ja en päässyt hyvään asentoon. Jari avasi kyllä innokkaasti paitani nappeja jotta saisi rintani käsiinsä ja onnistuikin siinä kääntämällä liivien kupit alaspäin. Nännini nöpöttivät ihanasti ja olivat todella herkät , Jari piti selvästi näkemästään ja imaisi nännin suuhunsa vuoron perään ja kyllä se tuntui hyvältä ja tuntui Jarikin tykkäävän. Yritin istua Jarin syliin ja ohjata kullin huulilleni , terska upposi kyllä pilluuni mutta asento oli niin huono että en saanut kalua vartta myöten sisään. Vähän aikaa heijasimme mutta asento oli vaan huono , olisi pitänyt ottaa sukkikset ja pikkarit pois , olin sidottu jaloistani ja en päässyt kunnolla Jarin syliin. Joten hetken tuhtaamisen jälkeen nousin ylös Jarin vastusteluista huolimatta ja sanoin jopa ärtyneesti ” Nouse nyt ylös herran tähden”. Jari nousikin kiltisti ylös ja työnsin hänet seinää vasten ja menin nojaamaan pytyn vesisäiliötä vasten poski kiinni tiiliseinässä selkä notkollaan pylly pystyssä ja rinnat roikkuen. Oloni oli todella irstas ja kiimainen. Katsoin olkani taakse Jariin ja sanoin ” tule, työnnä se sisään äkkiä nyt” ja Jarihan tuli enemmän kuin innokkaasti tökkien minua kalullaan haarojen väliin ja pylly vakoon , peräreikääni (jolloin sävähdin sillä terska kävi sisällä pyllyssäni) ja pillun huulillani mutta sisääni hän ei kaluaan saanut , kai se johtui kokemattomuudesta. Hapuilin kädelläni Jarin nivusia ja sain kalun käteeni samalla sanoen ” rauhallisesti nyt” ohjaten kalun pillulleni ja siitä Jari työntyi melkoisella rytinällä pilluni syövereihin , olin täynnä ihanaa kovaa nuorta miestä ja tunne oli todella uskomaton. Nyt Jari aloitti heti voimakkaat työnnöt ja tunsin kun nivuset osuivat pakaroihin jotka värähtivät joka työnnöllä roikkuvien rintojeni myös heiluessa työntöjen tahtiin. Litinää alkoi kuulumaan ja kai sitä kiiman hajuakin ilmassa oli. Onneksi ketään ei tullut vessaan , käry olisi käynyt heti.

        Nyt kun ajattelen sitä niin olin ihan ekstaasissa , Jari otti minua kunnolla ja että se teki hyvää.

        Ja Hän hoki koko ajan että ” ihana perse paras perse ihana perse” ja puristeli minua kankuistani todella lujaa , aivan kuin olisi pelännyt että häivyn johonkin , sitä pelkoa tosin ei ollut , halusin niin paljon.

        Jari jyysti minua hyvän aikaa oli kai sitten vetänyt käteen koko ruokatunnin kun ei lauennut mutta minulle se teki niin hyvää ja sain kunnolla , kai siihen vaikutti paikka ,tilanne ja kenen kanssa olin . Kai kaikki on joskus ajatellut makaavansa opettajan kanssa ja ehkä myös toisinpäin. Jarin nivuset tikkasivat pakaroitani kuin Singerin ompelukone hänen työntyessä minuun yhä uudelleen ja uudelleen , ihanaa.

        Sitten Jari kiimassaan ja kai kokemattomuudessaan lipsautti kalunsa ulos minusta ja yritti raivoisasti tökkiä sitä takaisin siinä onnistumatta vihaisesti äheltäen. Yritän rauhoittaa häntä ja otta varresta kiinni mutta en ehtinyt kun tunsin terskan peräaukollani ja ehdin vain ähkäistä ”Äääh” kun Jari jo työnsi kullin kivuliaasti pyllyyni , onneksi olin ollut niin märkä että kalu oli liukastettu eritteilläni. mutta siinä sitten Yläasteen vessassa menetin peppuni neitsyyden yli neljäkymmentä vuotiaana , sitä ei hevillä unohda. Käännyin ympäri miten pystyin kun Jari junttasi minua pyllyyn ja puristin häntä lujaa alavatsasta jolloin Jari älysi lopettaa työnnöt mutta kalu oli pyllyssäni yli puolen välin. ” vedä se ulos varovasti ja anna laukkuni minulle” sanoin Jarille joka tottelikin kiltisti mutta ei vetänyt kulliaan kokonan ulos. Jari antoi laukun minulle ja ovikin pysyi suljettuna mutta ei ollut lukossa. Otin käsirasvatuubin sieltä ja tiputin laukun vessan lattialla ja avasin korkin joka samalla tippui kädestäni. Puristin rasvaa käteeni ja annoin tuubin Jarille samalla kun yritin puristamalla levittää sitä kalun varteen. Jari puristi suoraan tuubista kylmää rasvaa reikäni ympärille ja alkoi työntämään kalua taas pyllyyni. Nyt verrattain rauhalliseen mutta tihenevään tahtiin. Pääsin myös mukaan rytmiin ja hieroin pilluani samalla kun Jari kairasi minua innokkaasti kovenevaan tahtiin.. Oli pakko katsoa Jaria kun hän sai minulta , näky oli uskomaton , tiukasti silmät kiinni huulet yhteen puristettuna hikikarpaloiden helmeillessä otsalla ja valuessa kasvoilta kaulalle Jari otti minua. Näky oli niin ihana että sain toisen kerran siinä likaisessa vessassa pytyn päällä ja melkoisen valituksen saattamana muutaman kiivaan työnnön jälkeen Jari laukesi pyllyyni. Tunsin suolessa miten Jarin kulli värähteli. Hieroin edelleen pilluani ja Jari nojasi ylävartalollaan selkääni vasten lauennut kalu edelleen pyllyssäni liikutellen edelleen itseään hiljalleen ees taas voihkien samalla ja nyt hieroen ja puristellen roikkuvia rintojani keheun niiden kokoa ja perseeni tiukkuutta, tämän jälkeen anaaliseksistä tuli minulle ihan tavanomainen asia mutta ekaa kerta en unohda kauhean helpolla.


      • Äidinkilen Lehtori
        Äidinkilen Lehtori kirjoitti:

        Ja Hän hoki koko ajan että ” ihana perse paras perse ihana perse” ja puristeli minua kankuistani todella lujaa , aivan kuin olisi pelännyt että häivyn johonkin , sitä pelkoa tosin ei ollut , halusin niin paljon.

        Jari jyysti minua hyvän aikaa oli kai sitten vetänyt käteen koko ruokatunnin kun ei lauennut mutta minulle se teki niin hyvää ja sain kunnolla , kai siihen vaikutti paikka ,tilanne ja kenen kanssa olin . Kai kaikki on joskus ajatellut makaavansa opettajan kanssa ja ehkä myös toisinpäin. Jarin nivuset tikkasivat pakaroitani kuin Singerin ompelukone hänen työntyessä minuun yhä uudelleen ja uudelleen , ihanaa.

        Sitten Jari kiimassaan ja kai kokemattomuudessaan lipsautti kalunsa ulos minusta ja yritti raivoisasti tökkiä sitä takaisin siinä onnistumatta vihaisesti äheltäen. Yritän rauhoittaa häntä ja otta varresta kiinni mutta en ehtinyt kun tunsin terskan peräaukollani ja ehdin vain ähkäistä ”Äääh” kun Jari jo työnsi kullin kivuliaasti pyllyyni , onneksi olin ollut niin märkä että kalu oli liukastettu eritteilläni. mutta siinä sitten Yläasteen vessassa menetin peppuni neitsyyden yli neljäkymmentä vuotiaana , sitä ei hevillä unohda. Käännyin ympäri miten pystyin kun Jari junttasi minua pyllyyn ja puristin häntä lujaa alavatsasta jolloin Jari älysi lopettaa työnnöt mutta kalu oli pyllyssäni yli puolen välin. ” vedä se ulos varovasti ja anna laukkuni minulle” sanoin Jarille joka tottelikin kiltisti mutta ei vetänyt kulliaan kokonan ulos. Jari antoi laukun minulle ja ovikin pysyi suljettuna mutta ei ollut lukossa. Otin käsirasvatuubin sieltä ja tiputin laukun vessan lattialla ja avasin korkin joka samalla tippui kädestäni. Puristin rasvaa käteeni ja annoin tuubin Jarille samalla kun yritin puristamalla levittää sitä kalun varteen. Jari puristi suoraan tuubista kylmää rasvaa reikäni ympärille ja alkoi työntämään kalua taas pyllyyni. Nyt verrattain rauhalliseen mutta tihenevään tahtiin. Pääsin myös mukaan rytmiin ja hieroin pilluani samalla kun Jari kairasi minua innokkaasti kovenevaan tahtiin.. Oli pakko katsoa Jaria kun hän sai minulta , näky oli uskomaton , tiukasti silmät kiinni huulet yhteen puristettuna hikikarpaloiden helmeillessä otsalla ja valuessa kasvoilta kaulalle Jari otti minua. Näky oli niin ihana että sain toisen kerran siinä likaisessa vessassa pytyn päällä ja melkoisen valituksen saattamana muutaman kiivaan työnnön jälkeen Jari laukesi pyllyyni. Tunsin suolessa miten Jarin kulli värähteli. Hieroin edelleen pilluani ja Jari nojasi ylävartalollaan selkääni vasten lauennut kalu edelleen pyllyssäni liikutellen edelleen itseään hiljalleen ees taas voihkien samalla ja nyt hieroen ja puristellen roikkuvia rintojani keheun niiden kokoa ja perseeni tiukkuutta, tämän jälkeen anaaliseksistä tuli minulle ihan tavanomainen asia mutta ekaa kerta en unohda kauhean helpolla.

        Hetken vielä heijasimme pytyn päällä kunnes sanoin Jarille ”nyt pitää lopettaa ja lähteä ennen kuin joku tulee , nousehan päältäni” Jari veti jo velton kullinsa pois pyllystäni katsellen sitä suu auki. Se oli kuorrutettu Jarin ja minun eritteillä . Samalla pyllystäni valui siemennestettä pikkuhiljaa . Otin paperia telineestä pyyhkien Jarin kalun , oman pyllyni ja alapääni siinä samassa. Puristelin Jarin kullia hiljaa ja katselimme toisiamme. Jari oli tosi komea ja komeammaksi vaan muuttuisi kun ikää tulee lisää.Annoin helllän suukon vaikka äskeisen jälkeen se oli aika vaikeaa kun oli ollut niin rajua menoa ainakin minulle.

        Nyt sitten ongelmiin mitä tämä tulisi aiheuttamaan jollei sitä hoitaisi oikein. ” Oliko sinulla kivaa äsken , minulla oli aivan ihanaa ” sanoin samalla puristellen Jari kalua. Hämmentynyt nyökkäys tuli pojalta. ” Kai tajuat jos tämä tulee ilmi niin siintä on vakavat seuraukset” Poika nyökkäsi totisesti tomerammin. ” Sä vähän niin kuin otit minut väkisin ” Sanoin. Jarille tuli säikähtänyt ilmi kasvoille . ” Mutta lopulta kyllä mäkin pidin siitä ja jos haluat ehkä joskus vielä jotain niin ehkä se käy mutta et voi puhua tästä kenellekkään tai seuraukset on tosi pahat , minkä ikäinen sinä olet ” ” En kerro mitään kenellekkään ja haluun tottakai, oon 19 jo” vastasi Jari. ” Hyvä juttu , meidän pitää pitää nyt matalaa profiilia , otan sinuun sitten yhteyttä kun on sen aika jooko äläkä hötkyile sillä välin?” Jari nöykkäili innokkaasti ,( no homma on ehkä kunnossa ) mutta jokin muistutus pitää antaa joten otin kengät pois jalasta ja vedin pikkarit ja sukkikset pois jonka jälkeen menin polvilleni tai-pikkarit kädessäni pyyhkien niillä kalua ja otin juuri pyyhityn puolivelton kalun huulien väliin ja imin loput tipat suuhuni ja että se teki hyvää kun en ollut sitä aikoihin tehnyt. Jari näytti tuolloin todella onnelliselta.
        Kun hetken imin Jarin miehuutta niin se rupesi taas seisomaan ja vaikka aikaa ei mielestäni enää ollut niin jatkoin imemistä ja tunsin miten kalu kasvoi suussani. Imin ja lopotin kuin viimeistä päivää mutta eihän se Jari laeunnut kun oli jo tullut ja se oli niin iso että leukani väsyi aika nopeasti joten nousin ylös ja istutin Jarin pytylle samalla mennen Jarin syliin jolloin Jari ykskantaan totesi” ihanaa sä olet vaalee alhaaltaki ja siistitty kans, ollaanki mietitty poikien kaa että onko koulun ainoo herkku aito blondi sieltäki ja rajaaks pillukarvojas” kullikin upposi minuun yllättävän helposti tämän seurauksena. Oli aika imartelevaa tajuta että minusta puhutaan koulun ainoana herkkuna vaikka oli nuorempiakin opettajattaria. Jari hautasi päänsä rintojeni väliin imeskellen ja nuoleskellen niitä samalla kun ratsastin hänen kalullaan rauhallisesti kiihtyvään tahtiin ja tilanne kai kiihotti häntä niin paljon että siihen hän melko pian laukesi jolloin sanoin ”nyt tiiät mitä saat jos osaat olla kunnolla , jooko” ”Osaan osaan ” vakuutti Jari onnelisen raukeasti. Joten nousin ylös ja Otin hameen ja laukun jonne pistin limaiset sukkikset ja pikkarit , annoin vielä kiihkeän suudelman Jarille jonka jälkeen siistin itseäni paperilla ja pukeutumisen jälkeen häivyin vessasta välittämättä Jarin vastalauseista vähääkään . Pyllyni sykki vielä kun kävelin koulun taakse parkkipaikalle. Vaikka moraalinen krapula oli melkoinen niin tästä alkoi uusi luku elämässäni. Olin kai puuma nainen sitten sillä en ollut ikinä ollut miltei 25 vuotta nuoremman kanssa , tuolloin kahdeksankymmentä luvun lopulla ei niistä tiedetty mitään mutta ehkä lisää myöhemmin sitten...


    • --- pilkunviilaaja -

      Nimimerkille Äidinkielen Lehtori: välituntivalvoja on yhdyssana. Lehtori kirjoitetaan pienellä. Ei Varsinais-Suomalaisessa vaan varsinaissuomalaisessa. Nämä nyt vasta ihan ekoilla riveillä.

      Taisi olla sen vessassa runkanneen pojan päiväunikirjoitelma.

    • runq

      nokyllä laukesin tosta tarinasta!

    • boring:(

      hiukka liian pitkä ja kun ei kovin kummoinen ollut, niin en kyllä loppuun lukenut.

    • xz

      Törkeitä kielioppivirheitä.

    • huono?

      Ei noilla kielioppivirheillä mennä kyllä Äidinkielenopettajaksi, ihan vaan pikku vinkki sille runkkaripojalle, joka tänkin on kirjottanu.

    • kostunut

      tää oli vää liian pitkä mut mä kostuin ja lehenki täst vessaa...

    • Anonyymi

      Tiedä sitä mutta ei ollut tositarinat osiossa. Hyvä tarina.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe