Olisin lähdössä luultavasti elokuussa Uuteen-Seelantiin reissaamaan ja näillä näkymin yksin, mutta olisi hauska saada matkaseuraa joten jos jollain on samanmoisia suunnitelmia voi oottaa yhteyttä. Olen 19 vuotias tyttö ja en ole ihan varma haluanko Working holiday viisumin vai ihan vaan mennää reissaamaan, sen näkee sitten miten suunnitelmat etenee ja miltä tuntuu mahdollisuudet on kaikki ihan avoimina vielä! :) Jos on samantyyppisiä suunnitelmia ottakaa vaan yhteyttä. Uuteen-Seelantiin haluaisin eniten mutta en ole vielä sitäkään lyönyt täysin lukkoon muutkin paikat voivat olla mahdollisia!
Uuteen-Seelantiin matkaseuraa
5
243
Vastaukset
- ehkälähdössäkanssa
mitä eroa on wh ja reppureissaajan viisumilla ? olikos se niin että wh viisumin saa vaan kerran elämässsä anoa ? vai voikos sen anoa useamminkin ?
- rinnon
morjensta LE olen lähdössä mutta vasta sykysllä 2011 ? jos kiinnostaa niin ottakaapa sinne päin lähtijät yhtyettä, tarkoitus olisi mennä WH viisumilla töihin ja jos löytyisi pidempi aikaista työpaikkaa niin ehkä [email protected]
- LE
Olenkin vaihtanut matkasuunnitelmani kaakkois-aasiaan joten enää en olekkaan menossa uuteen seelantiin, pikku kohteen vaihdos!
- Matti Lappalainen
Elokuu vastaa meillä helmikuuta. Ota mukaan villapaita ja tuulipusero. Sateenvarjon saat paikan päältä. Voit lasketellakin upeissa maisemissa ja joutua lumimyrskyyn vuoristossa. Alamailla on aurinkoisia lämpimiäkin päiviä. Ihan pohjoisessa 15-17 astettakin, jopa ylikin. www.snoopy.fi
- maaritsot
olen luultavimmin lähdössä syyskuussa australiaan WH visalla ja toivottavasti pidemmäksi aikaa. jos joku on silloin lähdössä laittakaa tänne viestiä. ajattelin siinä 12-20.9.2011 lähtöä mutta päivämäärät avoimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31511419- 2174863
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112558- 1611881
- 1291881
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il91201Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon391038- 84931