Miljoonakoiran junior handler !!!

Sivusta katsonut

Mitenkä voi mennä Junior handler-luokassa, vanhempien ryhmässä, voitto sellaiselle handlerille joka kävelee tuomarin ja koiran välistä?

Näin vaan taas kävi Tuurin Miljoonakoirassa, että tuomari oli puolueellinen. TODELLA TURHAUTTAVAA!!!!!

6

1032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se vaan on

      Niin, tuomari sielläkin päättää ja siihen on tyytyminen ;((.

    • esrfwsf3wfwfwf3

      Eikai näitä näyttelyitä nyt niin vakavasti tarvitse ottaa. Toisinaan edellisissa näyttelyissä menestyneetki koirat saattavat pudota jatkosta samantien kun tuomari on eri. Niin se vain menee.

      Miten muuten tuon kehätoiminnan kanssa. Mikä on oikea tapa toimia kehässä?

      Jos esim. kuvitellaan neliömäinen kehä ja tuomari on ylhäältä katsoen neliön oikeassa ylänurkassa ja käsketään tehdä. ns. "kolmio" liike kehässä. Mikä on oikea tapa toimia?

      Koira aina vasemmalla ja tehdään se kolmio kulmia kohdin? Tällä tavallahan handleri jää koiran ja tuomarin väliin yhdellä suoralla. Voiko koiran siirtää vasemmalta puolelta oikealle puolelle tarpeen tullen?

      Voisko joku hieman kertoa miten kehässä toimitaan oikein. Itse aion pian osallistua ekaa kertaa näyttelyyn ja kokemusta ei ole juuri ollenkaan. Ei edes katsojana näyttelyissä.

    • näin se vaan on

      Kannattaa mennä katsomaan muutamaa näyttelyä ennen kuin osallistuu itse, niin tulee jonkinlainen käsitys;))

      Aloitushan koski Junior Handler-kisaa ja siinähän EI arvostella koiraa, vaan se esittäjä ja yhteistyö koiran kanssa.

      Koiran kilpailuluokat ja arvostelut ovat ihan eri juttu ja eri kehässä.

      • sgw4tg23g3wg

        Tiedän mutta otin vain esimerkkinä että ei tuomarit ole yksimielisiä koiristakaan.

        Olen parissa näytteyssä ollut mutta eipä oikeastaan ole tullut tutkailtua sillä silmällä handlerien toimintaa joten en oikeasti tiedä mikä olisi oikea tapa toimia kehässä.

        Koiranäyttelyt eivät tosiaan ole kovin aloittelijaystävällisiä. Minulle tulee aina siellä hieman ulkopuolinen fiilis ja touhu tuntuu hieman elitistiseltä.


    • zorian

      Oikea toimintatapa olisi se, että Handleri antaa koiran kulkee siinä missä se menee eikä lähde sitä siirtämään vasemmalta oikealle, vaan siirtyy itse sen yhden sivun ajaksi toiselle puolelle koiraa jolloin koira on jälleen Handlerin ja tuomarin välissä, tämän sivun jälkeen Handleri siirtyy takaisin koiran toiselle puolelle.. Nämä hypyt ovat rasittavia, mutta pakollisia, kerran olin saksanpaimenkoiran kanssa kehässä jossa tuomari liikkui koko ajan ja käveli meidän seistessä paikallammekin peräti kaksi tai kolmekin kertaa koirarivin ohi sekä koiran oikealta, että vasemmalta puolelta.. se puolen vaihtaminen oli rasittavaa, mutta onnistu jotenkuten.. tulin sen luokan toiseks, samalla kun kaverini voitti isovillakoiranarttunsa kanssa, mut ihan hyvin näin ensimmäiseks kerraks junior hadler luokassa.. täst nyt kuitenkin on aikaa ja molemmat koirat jo vihreämmillä niityillä, nyt kuljemme näyttelyissä toisen isovillakoiranartun kanssa, tosin junior handleriin ei enää ole asiaa 25 vuotiaana. X'D

    • tuomarina junnuissa

      Ei pidä lähteä kisaamaan, JOS ei osaa hävitä voittajalle. Tuomareiden haukkuminen heidän ratkaisuistaan ei ole korrektia!!!!

      Katsominenkin kannattaa jättää väliin mikäli pitää itseään maailman napana osaamisessa.

      Kuka nyt on puolueellinen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe