Voinko mennä kaverini firmaan kampaajan oppiin, jos minulla on jo koultus työpaikka eri alalla. Pitäisikö olla työtön ja mitä muita krieerejä? voiko mennä kuka vaan?
Oppisopimuskoulutus asiaa
3
212
Vastaukset
- 2133154325643
Tuohan se on että... saman sukuisen firmaan, esim. veljen firmaan et voi mennä tuella.
Kaverin firmaan kyllä.- 12413542354325
Jos on sukua jotenkin silloin eivät maksa mitään tukia, mutta kaverin firmaan, joka ei ole sukua millään tavalla niin saat tuet.
4et324tg
- koulutustarkastaja
Oppisopimuksella opinnot voit aloittaa kaverinkin kampaamossa. Jos sinulla on koulutus ja koulutustasi vastaava työpaikka, kaverisi=työnantajasi tuskin saa sinusta TS-toimistosta palkkatukea. Palkkatuki on on tarkoitettu työttömän palkkaamiseksi työhön.
TS-toimiston myöntämä palkkatuki on harkinnanvarainen, joten sitä voi joissain tapauksissa saada myös työnantaja joka ottaa työhön sukulaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739