Olen opiskelija, mutta en saa opintotuen asumislisää, koska vanhempien tulot ylittävät sen tulorajan. Mutta onko minun mahdollista saada yleistä asumistukea?
Voiko alle 18-vuotias saada yleistä asumistukea?
5
457
Vastaukset
- -
"Asumistukioikeutta ei ole myöskään silloin, kun vanhempiesi tulot ovat estäneet asumislisän myöntämisen tai kun olet perunut tai palauttanut opintotuen esimerkiksi vuositulorajan korottamiseksi."
Lainaus Kelan sivuilta. - ...
^ Niinpä tietenkin. Kertokaa nyt, että mitä ihmeen tukia voin saada asumiseen?Kun en kerran saa opintotukea, asumislisää tai yleistä asumistukea...
- g
No alaikäisenä on vanhempiesi velvollisuus huolehtia sinun kuluistasi. Ei se ole yhteiskunnan tehtävä hoitaa sinua.
- Työ..
"Kertokaa nyt, että mitä ihmeen tukia voin saada asumiseen?"
Helppo vastata: Vanhemmiltasi. Mistään muualta et saa.
Toinen varteenotettava vaihtoehto on työnteko. Oletko sitä harkinnut? - ....
Jotain osa-aika töitä on kyllä pyrittävä hankkimaan koulun lisäksi. Toki vanhemmatkin jonkin verran avustaa. Sitten yksi vaihtoehto olisi se opintolaina, mutta sitä kyllä yritän välttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488