Onko muilla vastaavaa tilannetta, että on päässyt opiskelemaan jotain johonkin, mutta nyt haluaa vaihtaa kaupunkia, eli hakee toiseen kouluun mutta samaa alaa.
Mitenkä suhtautuvat pääsykokeissa tähän? ei varmaankaan ns. lisäpisteitä heru? Kyse on Ammattikorkeasta. Opiskeltuja opintopisteitä ei ole tässä edellisessä koulussa vielä yhtään, sillä olen poissaoleva.
Nyt haen HUMAK:iin. Mitenkä se kannattaisi ilmoittaa mahd. hienotunteisesti, että on jo päässyt opiskelemaan tätä ko. alaa, mutta nyt hakee kuitenkin sitä kuitenkin uudestaan? otanko puheeksi yksilöhaastattelu vaiheessa?
Etukäteistehtävänä pitää tehdä myös CV, mitenkä sen sinne kirjoittaisi, että on saanut opiskelupaikan, vaikka ei olekaan vielä päivääkään opiskellut sitä.. ÄH.. ärsyttäv tilanne.
sama ala, koulun vaihto?
1
132
Vastaukset
- marial80
enpä tiedä onko järkeä ilmoittaa asiasta yhtään mitään..
nythän oot vaan vienyt jonkun opiskelupaikan kun oot ottanut paikan vastaan, ilmoittautunu poissaolevaksi, etkä aio koskaan sitä käyttää. ei taida olla ihan paras ratkaisu tollanen sille koulullekaan. ne kyllä haluais ne kiintiöt täyteen. et tuskin nyt saat mitään hurrauksia siitä et oot päässyt sisään mut et mennyt. enemmänkin kuulostais siltä, ettet vieläkään tiedä mitä haluat. ellet nyt sit vaikka sattumalta ollut vuoden armeijassa, ja elämän tilanteen muuttuessa vaihdat kaupunkia.. anyway, tolla perusteella tulevakaan koulu ei tiedä aiotko sitä paikkaa ottaa vastaan kuitenkaan jos sellainen napsahtaa. et kannattaa miettiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661