Tänä kesänä Katri Helena esiintyy rock-baareissa ja -festivaaleilla. Ensimmäinen keikka oli Virgin Oilissa pe 27.5. Oliko joku teistä tuolla keikalla, jos oli, kommentteja olisi kiva saada. Tässä muutama aiheeseen liittyvä linkki:
http://areena.yle.fi/video/1306605659196
http://www.iltasanomat.fi/viihde/nain-sujui-katri-helenan-rokkilavadebyytti---katso-kuvat/art-1288391871309.html
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011052813798844_vi.shtml
Katri rock-areenoilla
8
346
Vastaukset
- r.moore
Olisi mukava tosiaan saada kuulla paikalla ollelta kommenttia. Kiitos Pasi K kun päivitit noita medialinkkejä, itsellä niin kiirettä ollut koko kevät että tänne keskusteluun ei ole juuri ehtinyt eksyä...
- jaskan kaveri
Tässä ihan kehuvaa arviota konsertista. Onneksi olivat Hesari ja Pirkko Kotirinta paikalla!
http://www.hs.fi/kulttuuri/konsertti/artikkeli/Katri Helenan retroiskelmä soi uusin rytmein/HS20110529SI1KU043a1 - jakatiina
jaskan kaveri kirjoitti:
Tässä ihan kehuvaa arviota konsertista. Onneksi olivat Hesari ja Pirkko Kotirinta paikalla!
http://www.hs.fi/kulttuuri/konsertti/artikkeli/Katri Helenan retroiskelmä soi uusin rytmein/HS20110529SI1KU043a1olis ollut kiva olla messissä mukana vaan kun ei päässyt. nyyh.
- 5551
Kyllä tämä myötähäpäen tuntu on kauhea !!!4
- 77711
tällainen on perssuomalainen viha ja kateus jossa kaikkea elävää, liikkuvaa ja menestynyttä mollataan. syy on aina kyllä siinä kirjoittajassa itsessään, kuten tämänkin häpeily. mistä muka pitäis olla häpeellinen, pah KatrI Helena on nyt parhaimmillansa..
- JK
VAI NIIN
- JK
VAI NIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487