Olen 37v. ja olen ollut sinkkuna yli kaksi vuotta, syynä on se että 3 vuotta sitten tapasin naisen joka vaikutti olevan se oikea...no, muutin piahkoin sinne, sitten ilmeni hänellä alkoholiriippuvuus, lääkkeitä, hashista..kaikkea, en tuntenut sitä enään ollenkaan, porukalla ennättivät tehdä 25 000 euron velat mulle, yx päivä heitin vaatteet autoon ja häivyin koskaan palaamatta.
Siitä on nyt reilu kaksi vuotta ja en kykene enään luottamaan kehenkään, 2 vuoteen ei yhtään "juttua" ei ees suudelmaa. Olen kuulemma aika hyvän näköinen ja osaan sekä puhua että kuunnella, rakastan läheisiä kotiiltoja ja ulkoilua koiran kanssa, osaan kokata, hempeillä, en koskaan ole lyönyt ja arvostan tasaarvoisuutta suhteessa. Ehkä isoin ongelma on se että olen eläkkeellä jo nyt kun loukkasin töissä ja sain CRPS II vamman joka vie voimia jaloista ja käsistä vuosi vuodelta enemmän, edellinen 8 vuoden suhde kaatui kun hän ei jaksanut elää vammani kanssa enään.
Silti toivon jokainen päivä että vastaani tulisi ihanan raikas ja kaunis hymyinen maalaistyttö ja koppais mukhansa, typerää edes kirjoittaa tämmöistä mutta eipä ole muutakaan tekemistä.
Liikaa vanhoja muistoja olkapäillä
3
173
Vastaukset
- Lyyti--
Ei oo typerää tuollasta kirjottaa. :-)
Päinvastoin, mukavahan se on lukea tuollaisesta haaveesta. Raikas ja kaunis maalaistyttö. 37-vuotiaalle, hmmm...? Haaveiletkohan nyt hiukan liian nuoresta..? Heh... :D
No ei, tottakai haaveilla saa.
Mut tuli vaan tällaiselle 40-v aikuiselle naiselle hiukan alemmuudentuntoa kun tollasta haetaan.
Tsemppiä kuitenkin!- Macbeth73
En todellakaan tarkoita ikää numeroina, niillä ei ole mitään merkitystä minulle, sillä on merkitystä kuinka suhtautuu itseensä oli ikä mikä hyvänsä.
Raikas ja kaunis ovat sitä mitä maaseutu tarjoaa, kesäinen aamuusvainen keli hieman viileää mökillä savusaunaan puita jotta taas saa saunoa kunnolla...
Veljelläni on 12-13 vuotta nuorempi avovaimo ja itse en pystyisi seurustella niin nuoren kanssa koska ihmisellä täytyy olla kokemusta elämisen huonoistakin puolista ja niitä ei nuorilla paljon ole. Naapurini täytti eilen 40 ja hän on todella kaunis.
Sanavalinnat eivät ehkä olleet parhaat mahdolliset mutta hyvässä tahdossa laitettu.
Haaveita täytyy aina olla ja niiden voimalla jaksaa taas mennä eteenpäin. Vaikka tuntuukin ettet osaa luottaa keneenkään, niin eiköhän se luottamus sieltä löydy, kun löydät oikean ihmisen rinnallesi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426