Käytin jenkilästä tuotua sporsteria inhenjöörille näytillä perskules pullautti sen.Viat olivat punaiset heijastimet sivuilta pois,taakse punainen heijastin ja suurin mörkö ohjauslukko.Olen tuossa katsellut että muillakin on tuo lenkki systeemi johon saa riippulukon.Näyttäisivät olevan suomi kilvissä mutta tämä hemmo ei kelpuuttanut sitä.Olenko joutunut mielivallan uhriksi tai pilkun nussijan asiakkaaksi.Valot ja vilkut vaihdoin ennen katsastusta e hyv.Ihmettelen suuresti jos on keltainen linssi niin kyllä se on keltainen oli siinä e tai ei!
Vastaukset 2
- Skibaman
Et ole joutunut uhriksi pösö- Jos ei tankolukko esim. toimi niin go home. T Hyvinkän Jagerneger
- wide glide
Vuosi sitten toin H-D:n jenkkilöistä ja rekisteröinti katsastuksessa ei mitään ongelmia.Paremmin tiesin pykälät ja asetukset kuin katastusukko.Ohjauslukon hitsasin toki jotku saanut riippulukollakin läpi.
Etukäteen kun tutkii joka vitun pykälän niin ei tarvii ees taas rampata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951831
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4871400- 881203
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481200- 751160
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1941144- 93947
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11894- 65725
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176721