Matkan etsintä netistä

minne mennä?

Hei, minulle sattuu heinäkuussa vain muutama päivä lomaa, eli olen vapaalla lauantaista klo 15 - keskiviikko aamuun. Tekisi mieli lähteä johonkin reissuun. Lennot voisi kestää tops 3h, jotta paikanpäälläkin ehtisi viettää aikaa. Kohteella ei niin väliä. Onko mitään hakupalvelua johon ei olisi pakko syöttää lentokohdetta vaan hakukone hakisi ennemminkin ajankohdan mukaan suorat lennot? En ole tottunut käyttämään hakupalveluja, mutta pikaisen testauksen tuloksena homma oli sangen hidasta, kun piti tietää kohde.

7

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loma on aina loma

      Mikset lomailisi kotimaassa? Paljon helpompaa. Toki esim Saksaan vaikka Berliiniin saa varmaan aika edullisia lentoja, mutta miksei yhtä hyvin voisi mennä vaikka jonnekin leirintäalueelle Suomessa, ja tutustua sieltä ympäristöön, tai kaupunkiloma jonnekin Suomen kaupunkiin. Tallinnassa nyt on tietty myös helppo piipahtaa Etelä-Suomesta käsin, jollei ole siihen kyllästynyt.

    • ehdotus

      Kokeile halvatlennot.fi sivulla hakua. välttämättä et löydä kaikkia halvimpi lentoja joten jos intoa riittää niin päätä muutama kohde ja kokeile niitä.

    • M&M
    • Dam didi Dam

      Muutaman päivän lomaa ei kannata tuhlata kotimaassa telttailuun tai tylsässä kartanossa majailuun. Missään kotimaan kaupungissa et saa kulumaan 4 yötä ja maksat reissusta kolme kertaa sen mitä ulkomaan reisssusta. Lähde iloiseen Amsterdamiiin. Siellä sattuu ja tapahtuu. Nautit tapahtumista, turistikohteista, katukahviloista, elämästä! Jos raha on tiukalla, mene Varsovaan.

    • >>

      lento

    • Wherever you go

      Ei tietenkään kaupunkiloma ole ainoa vaihtoehto. Voit lentää minne haluat, ja matkustaa sieltä jonnekin rantakohteeseen, tai rannalla olevaan kaupunkiin. Tanskassa on kivoja kaupunkeja.

    • Toivottavasti apua

      Ei taida olla tuollaista hakukonetta, mutta jos menet Finnairin sivulle, siellä on talulukko lentoajoista: http://www.finnair.fi/finnaircom/wps/portal/destinationsEurope/flighttimesEurope/fi_FI

      Näyttäisi että 3 tunnissa pääsee lentämällä noin 1800-1900 kilometrin päähän. Voihan sitä katsoa kartaltakin, mitä kaikkea sille alueelle mahtuu. Jos aika on kortilla, ota huomioon myös paljonko menee aikaa kentältä kohteeseen.

      Yksi vaihtoehto on myös lähteä laivareissulle, johon liittää yön tai pari hotellissa perillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe