Olen viisikymppinen ok-näköinen koulutettu mies pohjoisesta. Lapset on elämän myllerryksessä jäänyt hankkimatta. Tai oikeastaan en niitä ole juuri kaivannutkaan, kun riittävän sopivaa naista ei ole sopivassa tilanteessa kohdalle osunut.
Lapsi voisi antaa elämälle uutta suuntaa - sinulle ja minulle.
Sinä sopusuhtainen hyvät arvot omaava fiksu nainen, jos haluat lapsen, etkä välttämättä täysipäiväistä miestä elämääsi, niin tässä voisi olla yksi jännä mahdollisuus. Kaikesta voi sopia.
Jos tuntuu kiinnostavalta, niin laita postia [email protected].
Nainen, haluatko lapsen?
Unabhängichkeit
1
284
Vastaukset
- grtgtrg
siis vaadit:
-sopusuhtainen
-fiksu
-hyvät arvot omaava
kas kun et: kaunis ja filmaattinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412034- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461260Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50972- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24725Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637