hupi ammunta

nyyppa

41

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

      Idiootti, juuri sinun kaltaiset ihmiset pilaavat hienon harrastuksemme.

    • jokuvaantaas

      Haista vittu.

    • jokuvaantaas

      Mummojen ampuminen on laitonta. Kuule, hanki samantien aselupa ja rupea haulikolla ampumaan leikkipuiston lapsia. Hupiammuntaa kerrassaan!

    • Al

      Tuollainen ihmisten ampuminen on aivan käsittämättömän typerää.
      Käsitätkö yhtään miten pilaat lajin maineen vastuuttomalla typeröinnilläsi?

      Mietippä ,että mitä sitten jos se kuula ei osukkaan siihen käteen tai jalkaan miten oli tarkoitus, mitä sitten jos sokeutat sen mummelin?

      Lopeta tuollainen hyvän sään aikana, kun mitään vakavaa ei ole vielä sattunut!

      • atte813

        samaa mieltä kenties se nostaa sut käräjille siitä että oot osunu sitä silmään ja se sokeutu.Ja mietipä vielä että jos se valitta pressalle niin se voisi olla vaikka tämän lajinloppu ja vielä noin tehokkaalla.


    • wasabi ninja

      saatanan kusipää!!!! sit ku oot ampunu ni meet varmaa runkaamaan!! ännge se sun ase sun perseesees poikittain ja ilmianna ites poliiseille ni maailmasta tulee parempi paikka!!!!

    • +(-)+

      Mul on toi sama ase, ja en todellakaan suosittele noin tehokasta asetta ihmisten ampumiseen. Kannattais käyttää jotain tehottomampaa asetta tohon ihmisten ampumiseen niin ei tuu niin paljoo vahinkoa, jos se kuula vaikka osuukin sinne päähän.

      • ...................

        Voisimpa siteerata tämän ketjun toista viestiä myös sinuun. Mielestäsi siis on ihan OK ampua sivullisia, elämiä jne, koska se on "hauskaa".


    • jasdbnjkas

      Ensinnäkin,eläimien ampuminen on eläinrääkkäystä ja voit saada siitä sakkoja. Ja jos ammut ihmisiä,sinua voidaan syyttää vamman tuottamuksesta,ja siitäkin saat todennäköisesti ison laskun. Juuri sinunlaistesi kusipäiden takia Airsoft saatetaan kieltää suomessa. Mietippä nyt järkevästi,kuvittele että olet ulkoiluttamassa koiraa,ja joku ampuu sinua,ja koiraa viereisestä puskasta 3 joulen trk,kivärillä,tai vastaavasti 1.5-2 joulea ampuvalla sarjatuli aseella. Itse ainakin soittaisin poliisit heti paikalla,enkä yhtään ihmettelisi jos kohteenasi oleva mummo tekisi samoin. Sitten tulee kyllä sulle paskat housuun kun kytät tulee ovelle sen mummon kanssa.

    • pikku kallen kalle

      lol tyyppi ampuu ihmisiä tapa niit leikki puistossa lapsia haulikolla

    • jf-999

      MITÄ HEMMETIN JÄRKEE TULLA AMPUMAAN VAA JOTAIN NAAPURIN MUMMOA TYYPPI AATTELEE HAHAA TOS ON VANHA MUMMO JOKA EI VOI KOSTAA JOTEN TAIDANPA AMPUU SITÄ TÄLLASEL 205 M/S KAASUSNIPULLA! VANHA HAURAS MUMMO! MIETI VÄHÄN!!! oisko sust kiva ku olisit joku 70v sit joku vaa tulee eteen ampuun jollai kiväärillä? Ei varmaan olis hirveen mukavaa.

    • fjxgxf

      järki käteen

    • WannaBeInDucksLife:d

      SORSAT
      ne on kivoja..ei niitä saatana saa ampua !!!!

      • hujitsu77

        ja oravat ovat mukavia ammu mut äläkä oravia!!


    • suikeroinen

      puhdasoppinen trolli. etsitään tehokkain ase ja linkitetään. ja sitten brassaillaan. niin lamez! älkää olko pässejä ihmiset.

    • -bög-

      Ammuppa tollasel ilmakivääril noit ihmisii ni hyvää jälkee tulee. Kannattaa, koska oon ite kokeillu.

    • sniperboy

      näyttää olevan aivot narikassa

    • .

      No voi vittu sua nyyppä tuunkos kohta sua ampumaan "huvin vuoksi. u are a god damn dick head

    • MOSHHHHHHH

      kuinka vitun noulaiffi pitää olla että ampuu jotai 70 vee mummoja ja tulee tänne leijuun sillä???? hanki elämä äläkä ammu mummoja!!!!!!

    • fwffwffregrbrfbr
      • habla1234

        Yrität vaan vittuilla täälä ihmisille jotka on jätkeviä toisinku eräät vitun kusipäät jotka leijuu tälläsen paskal!!!!


      • erfrerterexdzs

        FUCK YOU senkin aivoton hullu


    • järki käteen pässit

      mummeleita ei, muita ihmisiä kyllä, softin aikana. enkä kyllä usko että kukaan voi olla NIIN aivoton että ampuu mummoja kuulareilla tai millään aseella.

    • airsofthullu

      ammu sun aseelas ittees niin tiedä ettei kannata ampua muita!!!!!!!!!!!!!!!

    • S.T.A.L.K.E.R.

      Jostain kumman syystä epäilen, ettei kaveri ole tosissaan. Jos on, niin silloin on syytä olla huolissaan.

    • AIRSOFT <3<3<3<3<3<3

      Vittu tää harrastus jossa ammutaan kuula aseilla on AIRSOFTIA! ei mitään ammu mummoa harrastus. Pitäis olla sen verran järkee päässä että ymmärtäis asian. Sit ei enää asian ymmärtäminen auta kun joku tulee sokeeks. Lopettakaa hyvän sään aikaan.

    • Softaajax

      Älkää välittäkö noista ''ampujista''. Ne on vaan jotain 10v idiootteja jotka on löytäny kalliin/tehokkaan airsoft aseen netistä ja sanoo että ne on ampunu sillä ihmisii. Ei niillä oikeesti riitä ees rahat vemppupistooliin ja jos rriittää niin ei ne sitten enää uskalla sille ketään ampuu.

    • lolol

      Jep. taitaapi tämän ketjun aloittaja olla joku 12vee noulaiffi joka koittaa kasvattaa virtuaalimunaansa leijumal tommosill olemattomil jutuil. hanki elämä

      • 13 - 1

        ja millähän perusteella 12 vuotiaat on nolifejä?? mä oon 12 ja LUULISIN et mun ikäset ei oo nolifejä. ainakaan mä en oo


    • wdaddwdawdawawdwad

      Joo. Vitsinä nää viestit on lähetetty. Ette kai oikeesti luule et joku tosissaan tollasia lähettää?

    • sonax2nd

      Joo, tässä se taas nähdään kun vanhemmat ostaa pikku Jani-Petterilleen hiilidioksidipatruunoilla toimivan kuula"lelun". CO2 aseet on kuitenkin käsittääkseni suhteellisen tehokkaita, ihan kokemuksen pohjalta. Jos nyt kuitenkin lopetat sen ihmisten ampumisen niiden pelien ulkopuolella, jookos? Kaikki on tyytyväisiä, eikä mene maine meidän harrastukseltamme.

      Terveisin 5 vuotta harrastusta takana. Ja enemmän edessä.

    • M4SS4CR3

      Ootteko vitun tyhmiä vai esitättekö. Selvä trolli tuo. "Jee, on kiva saada ihmiset suuttumaan.". Jos, joku oikeasti hankkisi Airsoft-aseen tuohon tarkoitukseen hän hankkisi sähköaseen. Tuo jonne valitsi tuon CO2 vain sen takia , Koska se on Proairsoftin tehokkain ase. Älkää ottako näitä paskahousuja tosissanne, ärsyttää ne vain haluavat. "Ruudun toisella puolella hihittää aleksi ja ilkka 13v". Selvästi 13v Jonnen kirjoittama, ei kukaan muu keksisi tämmöistä

    • rwerwerwerw

      jos ammut mummelia tai naapureitas koko ajan niin ne voi soittaa pollareille.ihmisten ampuminen on poliisi asia

    • gjrjgrjgiuhiyrh

      Ihan kaikella kunnioituksella Haista paska!!!!!!!!!!!!!!

    • nyyppa

      tajusittehan vihdoin että se oli vitsi vitun homot

      • jf-999

        mä oon tienny kokoaja oon vaa yrittäny eläytyä


      • Homo kusettaja

        vitun homo älä varasta mun nimimerkkiä!


    • gjrjgrjgiuhiyrh

      Tajusin että oli vitsi mutta se oli erittäin paska

    • nhgvnfghtrh

      Voi vitun urpo

    • Järki hoi älä jätä

      vituttaa just tämmöset pellet jotka pilaa meidän harrastuksen. Osut vielä sitä mummelia silmään ja kukkahattutädit kieltää airsoft-aseet lailla!

    • järjenääni

      Miksi tämä on aihealueeella airsoft? Vaikka ase onkin airsoft/kuula-ase niin ei tämä ole airsoftia. Ja muuten haista huilu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe