TV:ssä pyörii hieno mainos, missä alleviivataan koko mainoksen ajan, miten ulkomaanpuhelut Skandinaviassa ja Baltiassa tulevat samanhintaisiksi kuin kotimaan puhelut.
Asiassa on vain yksi mutta, mainoksen lopussa viimeiset tekstit ja ilmoitus että onkin voimassa 31.8. asti eli eihän ne muutu ilmaiseksi, ei sitten vaikka koko mainos niin väittää.
Mielestäni tässä voisi olla paikka valitukselle markkinointituomioistuimeen tai kuluttajavirastoon! Itsen en tarvii Soneran matkapuhelinpalveluja, mutta on varmasti niitäkin jotka luulevat nyt ulkomaanpuhelujen muuttuvan lähialueille ilmaiseksi. Ei ole ensimmäinen ja eikä varmasti viimeinenkään kerta, kun Soneran toimesta ASIAKKAITA KUSETETAAN SILMÄÄN!
Soneran ulkomaanpuhelut
Rami@
1
451
Vastaukset
- Ent. Soneran asiakas
Niin ja siis siinä luvataan ulkomaan puhelut veloituksetta, vaikka sillä tarkoitetaan, että ei ylimääräistä veloitusta ulkomaanpuheluista, jos tuo pitäisi kuulua yleissivistyskeen, että siinä on se ylimääräinen veloitus, niin sittenhän maitoakin voisi myydä kaupassa veloituksetta, mutta kassa kuitenkin piippaisi sen normaalihinna eli euron tuntumaan, koska kaikkihan tietää että maito maksaa n. euron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288