Ikuista juhlasi videolle! Ja pääset juhlatunnelmiin yhä uudestaan!
Kuvauspalvelumme filmaa hienot videot häistä, merkkipäivistä, ristiäisistä, perhejuhlista jne. Kuvaamme aina usealla kameralla.
Ota rohkeasti yhteyttä sähköpostilla, jos on juhlat tulossa ja videokuvaaja puuttuu vielä! Pääasiassa kuvaamme Etelä-Pohjanmaan alueella.
Erikoisalaamme on häiden videoiminen. Kuvauksemme ei ole tylsää kotivideomaista tärinää, vaan tarkasti kuvattua ja editoitua digitaalikuvaa DVD:llä tai Blu-raylla, jota on mukava katsella vielä vuosienkin kuluttua.
Ota yhteyttä
Raivio Films
raivio_edu (a¨) hotmail.com
Häävideokuvausta
Raivio Films
1
95
Vastaukset
- Mainospalsta
Keskusteluissa ei saa: Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai
palvelua ilman Suomi24:n lupaa.
Joo google löytää videokuvaajat, jotka menevät sääntöjen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381483- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621