Kiinalainen vai japanilainen skootteri

japsivarmaan

Rakkaat skoottertajat! Toivon vastauksia, eli kumpi mielestänne pitäs ottaa? Mulla on kaks vaihtoehtoa. Kiinalainen skootteri, ja japanilainen skootteri.

Lukenut oon, että kiinalaiset on paskaa. Totta?
Oon harkinnut Fudea tai Seniliä.

Japanilaisista skoottereista en tiedä, onko kokemusta?
Esimerkiksi Znen 50cc skootterista?

nyt en toivo keneltäkään vastausta, että mene sinne ja tänne ettimään tietoo, kun toivon juust teiltä tietoo.

21

8144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihannenäsentää

      mä tilasin tossa viikko sitten kone-glansilta Znen 50cc skootterin, ja typeränä ihmisenä vasta sen jälkeen luin monien kokemuksia kyseisestä kaupasta. :( Pelkän että hajoaa heti . mutta onneks se lohduttaa että znen ei kai ole glansin oma merkki? ...Voikojoku lohduttaa mua ja kertoo että omistaa toimivan glanssilta tilatun znenin? tai muun znen-skootterin, joka toimii.. :< ääh.. menikömun rahat paskaan..

      • anjovis

        ei mennyt


      • kandivainaa

        Znen on hyvä merkki. Tee huollot oikein ja aja kuin ihminen ilman finnejä, niin laite kestää ja pitkään.


    • rhdyhytutyruety

      Se znen on ihan samaa paskaa kuin fudet, baotianit,sanilit ja muut...

      • Anonyymi

        ei varmaa o


    • juuhisss

      ....:( onko TÄYSIN paskaa?...oikeesti,menin levottomaks-

    • kiinan skoban omista

      No ei todellakaan ole. Samanlailla toimivia ne ovat kuin kaikki muutkin,ei vain tarvitse maksaa merkkilisää.. tänne foorumille tulee haukkumaan vaan ne harvat jotka ovat skobaansa rääkänneet. Suurin osa tyytyväisiä..

      • Anonyymi

        On niissä kiinan skoottereiss tosi paljon vikoja esim. Tutun skootteri jolla ajettu 4000km vasta ja kokoajan ravannut huollossa mutta en sitä sano että kaikki täys paskoja olisivat on niitäkin jotka toimivat...


    • surullinenmopotyttö

      toivon että GlansPower Znen Fly 50- skootterin kohallakin toimii niinkun muutkin. Kun luin että kuukausia kestää toimitus (kokemuksista) Ja kuuakauden päästä kortin saan niin kamalaa jos joudun venailemaan kauheita aikoja ja kun tulee pihaan niin hajoaa heti ja lisää kuukausia venaileen.. voi ei ..8(

    • kiinan skoban omista

      Säännöllisesti käytät huollossa ja jne niin tuskinpa se ihan heti hajoaa..
      itsekkin puntaroin aikoinani,että uskallanko ostaa markettiskoban,mutta hyvin on toiminut ja mitään vikoja ei ole ollut.

    • onnellinen omistaja!

      Minulla on znen-merkkinen skootteri ja on kestänyt todella! pienintäkään vikaa ei ole löytynyt vieläkään!

    • saldo 2

      ainaskin siistin näköinen znen on kokemusta 3kilometriä olen ajanut ja hyvin on kestännyt

    • saldo 2

      nyt mittarissa 200 kilometriä znen on ihan hyvä lähtee käyntiin kuin unelma ei moittimista

    • ei ihan paskoja

      velipoika on ajanu kiinan skootterilla 26000 km ja hyvin on pelittäny ei ole ollu kone auki.

    • jelpakkaa

      eli siis znenin skootterit on iha hyviä? veljellä on kyl znenin skootteri mut kahen kesän ajelun jälkeen siitä on tullu ihan vempula. ite ny lähiaikoina ostamas skootteria niin ois kiva tietää et johtuuko veljeni skootterin lahoominen hänen mahdollisesta rajusta käytöstä vai onko tämä merkki edes kauhean kestävä?

    • saldo2

      znen skootteri on ihan hyvä hinnaltaan ja kestää kun ei uutena rasita konetta liikaa mulla ajettu 3000km eikä mitään ongelmia ole ollut kertaakaan en ole tarvinnut poilkaita käyntii startti hoitaa homman että ostakaa pois

    • gth6u6uh

      yamaha aerox osta se

    • Honda

      Honda zoomer taitaa olla ainoa japanissa valmistettu moposkootteri.

    • Anonyymi

      Oon ajanu 8000 km kaksi kertaa öljyt vaihtanut ei mitään vikaa oon tyytyväinen .

    • Anonyymi

      Minä kun en skoottereista mitään ymmärrä, niin kyselen minäkin, että kumpi Vespa kannattaa ostaa tuo Znen vai Lx50 4T?

    • Anonyymi

      Minulla vuoden 2017 znen50qt-11 ja todella hyvässä kunnossa oleva peli, en vaihtais mihinkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe