Syksyllä tarkoitus matkustaa Sri Lankalle, Ahangamaan :) Jos ihmisillä on kokemusta maasta, hienoja paikkoja tiedossa missä kannattaa käydä,, tai mitä kannattaa puuhastella loman aikana niin kertokaa ihmeessä :) ja paljon kannattaisi varmata rahaa noin vajaa kolmen viikon reissuun :) KIITOS!
Sri Lanka
2
293
Vastaukset
kolome viikkua vilahtaa sukkelhaan
son sielä eteläsä sisämaa aika ankian näköstä, kuivuuen koittelemaa tasankua. ko tienvarresa on myyntilava päällänsä palijon saviruukkuja, nii seisahtukkaa ihimeesä. net myyvä puhvelinmaijosta hapatettua jugurttia ja on herkullista.
palijonhan sielä kateltavvaa on. jos etelästäpäin lähtee, niin kyllä ainaskin Yala ja Udawalawe kannattis käyvä kattomasa. jäläkimmäisesä enimmäksheen norsuja mutta niitä sitten onki palijon. Yalan eläimistö on rikhaampi, saattaa nähä joitaki isoja kissojaki. safarille kannattee lähtiä aamuhämärissä.
molen kerran ajellu junala Gandystä Ellaan ja son tosi hieno väli. ja sehän on tosi kaunista koko se ympäröivä vuoristoalue ja Horton Plains.
Kandy on kans kerrasa kaunis kaupunki. kansantanssiesitys kannattee kattua ja Sri Dalada Maligawassa (Hammastemppeli) olla oikeen harthaana. ja olishan siinä palijon muutaki katottavvaa. ainaski Royal Botanical Gardens of Peradeniya olis ihan käymisen arvonen paikka.
Sigiriyan linnotus kans kerrasa kiva kohe. olis minusta vain parhaimmilhaan auringonlaskun aikhaan. mutta ehottomasti kannattee valuttaa net pari litraa hikiä ja kavuta pääle.
Polonnaruwu , kaunis ja tyylillä entisöity alue, onhan se UNESCOn valavonnasa ja rahotuksella tehty. Anuradhapura ehkä jopa vielä vaikuttavampi.
tieten Gallen linnotus on ihan must mutta sehän on siinä meleko lähelä Ahangamaa.
niitä Spice Gardeneitahan net aina haluaa esitellä. mikäpäse siinä kuhan muistaa että non ihan pelekkiä rahastuspaikkoja.
Pinnawella on minusta turistirysä viimisenpääle mutta son vain minun mielipije.
rahat tahtoo mennä aina kaikki ;-) .mutta eipä se ihan mahotonhalapa maa oo. jos reissaa ophaan kans autola, niin satka (€) päiväsä kahelta vois olla kohtuullinen. ja sillä saapii matkat, (vaatimattoman) majotuksen ehkä myös sisäänpääsymaksut.
oikeen mukavaa matkaa:
perapappa- tipitii88
kiitos sinulle plajon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1134304- 1503689
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371568Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141211Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140