Paska elämä

shadow_96

Sori mut oli pakko kirjottaa tänne, ku ei muutakaa keksiny. Muo vituttaa koko mun elämä. Oon ajatellu tosi monta kertaa itsemurhaa. Mun elämä on täyttä paskaa.
Muo varmaa vaivaa joku vitun masennus, viillän itteeni, itken joka ilta et halun kuolla eikä ketää ei kiinnosta... Sitte tosa marraskuus äiti huomas et oon viiltäny ja sit se huus ja raivos mulle naamapunasena ja haukku muo.. siitä vierin yhä alemmas.. viiltelin lisää ja sitte äiti huomas sen muutama viikko sitte uudestaa ja raivos samallai ku sillo viimeks ja on siitä lähtien valittanu mulle et kui et ikinä puhu mulle, mikä suo vaivaa. Vitut mä sille mitää halu kertoo.. Mulla ei oo ruokahaluu. Mun elämä on täydellist paskaa en halu asuu kotona koska vihaan äitii. En halu mennä kouluu koska muo pilkataa ja haukutaa siellä. Mulla ei oo ees kunnollisii kavereita. Oon nii pohjalla etten pääse ylös enää, haluan kuolla pois... päästä pois täst vaikeudest... Kiva jos luit loppuu..

kukaan ei huomaa...

9

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loorao

      Välillä kaikilla menee huonosti, mutta mieti, mikä on niin huonosti, että mielessä käy itsemurha? En tunne sinua, enkä tiedä kuka olet, mistä tulet tai mitä haluat elämältäsi, mutta kun on aikoja, jolloin tunnet, että sinulla on kaikki huonosti. Mieti niitä, joilla ei ole mitään. Ei ole rahaa, ei ole kattoa päänpäällä, ei ole ruokaa eikä kunnon asumisoloja, asuinpaikka on katu vain rotat ja roskikset läsnä. Tämä on yleistä köyhissä kehitysmaissa. Monet lapset on siellä orpoja, ja he uskovat parempaan huomiseen.
      Kerro, miksi viiltelet? Onko siihen joku tietty syy? Mene puhumaan jollekkin ammattihenkilölle. Avun hankkiminen ei ole pahe, vaan merkki siitä, että ihminen haluaa mennä eteenpäin asiassa, jota itse ei välttämättä pysty järkevästi ajattelemaan.
      Äitisi varmasti huusi sinulle, koska oli järkyttynyt. Hän haluaa sinun parastasi, ja usko pois, kun täytät 18 ja saat muttaa pois vapaasti, sinulle tulee aika-ajoin ikävä äitisi jokapäiväistä huolehtimista. Ole onnellinen, että sinulla on huolehtiva äiti.

      • fafawgwgwr

        Ei ei, Jos lapsi viiltelee niin silloin on jokin vialla, niin kuin tässä tapaksessa.
        Vanhemman ei kuulu huutaa silloin vaan hankkia apua.


    • own workkk

      Tiiän milt sust tuntuu, itellä ihan samalla tavalla. Paitsi et mun faija on alkoholisti ja huutaa mulle joka päivä eikä aina anna mun lähtee ulos ja jos lähen ni se soittaa ja uhkailee. Ja äitii ei oo. Ajattelen kyllä et asiat vois olla huonomminkin... joten yritän sillä ponnistella vuoden että pääsen muuttaa omaa kämppää, opiskelija-asuntoon tietty koska ei 16-vuotiaana voi saada kunnon kämppää. No, rahaa on jo säästössä kuitenkin. :)

    • 1234567890987654321

      Hei kuule, tohon ainoo ratkasu on, että hankit apua. Yritä kertoo sun äitille, jollekin ihmiselle koulussa, kaverille, siis kuitenkin, et saisit sitä apua. Kun toi sun tilanne muuten todennäkösesti pahenee. Ja viiltelystä vielä, siitä jää arvet ja kun sitä on tottunu tekemään, nini hups, pian onkin ranteet täynnä nitä arpia. No en oo paras puhumaan, itelläkin tuon takia yks arpi, mutta älä missään nimessä ainakaan haavoja tee, jos on ihan pakko, niin naarmuja vain, koska sit ei oo kiva aikuisenakin nähä niit jälkii koko ajan,

    • mamagee

      www.pilvitaivas.vuodatus.net
      sun on pakko lukee tää.
      kato ne vanhimmat kirjotukset

    • gssgwgw

      Hei no ajattele positiivisesti että et ole ainoa tuossa tilanteessa oleva yksinäisyyden osalta etkä varmastikaan viiltelynkään osalta

    • shadow_96

      kiitos

    • Ymmärrän1

      Mullakin on sama ongelma

    • ase.mielessä

      Minä kerran ajattelin itsemurhaa huumelaskuissa.

      Ja joka aamu.

      Ja aina koulussa.

      Ja aina kun olen yksin.

      Ja aina kotona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe