Eli äkkilähtöä ajattelin 4-vuotiaan kanssa kesä/ heinäkuun taitteessa ja olen törmännyt "Pargaan"?Kuitenkin mietin myös Kroatiaa tai Kreikkaa koska Turkit, Italiat ja Espanjat on niin nähty..
Eli vinkkejä paikoista kiitos:)
p.s. Jos joku hakee matkaseuraa kyseisenä aikana, niin mukaan vain. itse olen siis äiti ja tyttäreni pian 4- vuotias:)
Nuorekas mama ja 4v tydy
äippäliiini
4
228
Vastaukset 4
- nimim epäluuloinen
Eikös Parga ole Kreikassa?
- sam//agiopoulos
Juu kyllä on. samalla suunnalla kuin Korfu, Lefkas yms. Joonianmeren puolella. Aivan yber ihana mesta, vuoristot ja vehreys, turkoosi meri
- sam//agiopoulos
Parga on Kreikkaa ; ) mannerta. ihana lastenkin kanssa
- Äiti ja tytär
Jos tuntuu että Parga/Kreikka tai Kroatia kiinnostaa, niin sinne vaan. Ota tasokas hotelli, jossa on lapsille päivällä järjestetty joku nallekerho. Niin sulle jää aikaa olla aikuisten kanssa. Periltä löytyy yleensä matkaseuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1652687- 841167
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82868- 88721
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103632Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53588- 38562
- 36518