Oon vähän vajaa kolmekymppinen mies Helsingistä ja mulla olisi kova into päästä lähtemään laivamatkalle, mieluiten Tukholman risteilylle. Ongelmani kun on vaan se, ettei mulla ole ketään jota pyytää seuraksi tonne laivamatkalle. Osaako kukaan kertoa, että mistä oikein voisin löytää matkaseuraa tonne laivaristeilylle?
Tiedän sen, että tämä voi kuulostaa monien mielestä aika tyhmältä kysymykseltä. Mutta ajattelin sitä täällä kysyä, kun tämän palstan nimikin on toi "Tyhmät kysymykset". Haluaisin niin kovasti päästä lähtemään tonne laivaristeilylle ja yksin en vaan haluaisi lähteä.
Olen kyllä miettinyt myös sitä yksin lähtemistä, mutta jotenkin se vaan tuntuu niin inhottavalta, kun tietää sen, että noi laivat ja erityisesti tollaiset laivaristeilyt ovat just tollaisia baarien kaltaisia sosiaalisia paikkoja, joissa varsinkin kaikki nuoret käyvät aina kavereidensa kanssa. Tuntuu siltä, että mun ikäiseni yksinäinen nuori mies herättäisi vaan hirveästi ihmettelyä muissa ihmisissä, varsinkin noissa laivan baareissa, kun haluaisin niissä myös aikaa iltaisin viettää.
Olisi kiva saada jostain matkaseuraa tonne laivaristeilylle, mutta kun ei vaan tunnu valitettavasti mistään sitä löytyvän. Alkaa oikeasti tuntumaan siltä, että joudun varmaan harmikseni lähtemään pettyneenä yksin tonne laivamatkalle, kun sitä matkaseuraa ei mistään tunnu löytyvän.
Sähköpostia voi laittaa mulle osoitteeseen [email protected]
Yksinkö laivalle...
2
130
Vastaukset 2
- ...
Itsellä tuli aikanaan melko monesti yksin reissattua laivoilla edestakaisin, kun asuin Tukholmassa. Ei siellä kukaan koskaan mitenkään ihmetellen katsonut baareissakaan. Paljon siellä on yksinmatkaavia liikemiehiä ym. seassa.
- -
risteilyillä on kyllä nii paljo aina porukkaa, et kyllähän sieltä ainaki seuraa löytyy, jos vaan on ite yhtään sosiaalinen ja uskaltaa tuntemattomillekin mennä juttelee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522