Olen miettinyt jo vähän aikaa, että ostaisin oman koiran. Ikää minulta löytyy 16 v ja asun yksin kerrostaloasunnossa ja kokemusta koirista löytyy jonkin verran :) . Suostuvatko kasvattajat yleensäkään myymään koiran alaikäiselle, joka on jo muuttanut omilleen? Olen ajatellut keeshondin ostamista. Miten sopeutuvat kerrostaloasuntoon?
Miten on? Jääkönee vain haaveeksi? :(
Alaikäiselle koira
Alaikäinen...
1
190
Vastaukset
- Kessufani
No nyt kun sitä ikää on jo täydet 18 v niin otitko sitä koiraa? :) Keeshond on minunkin lempirotu ja sopivat kerrostaloon oikein mainiosti kunhan pääsevät pihalle. Eli vähän niinkuin mikä vaan koira mutta kessu sopeutuu kyllä pieneenkin tilaan kun on proomukasvatti!
Unelmista kannattaa pitää kiinni, mutta kannattaa myös miettiä mistä nämä unelmat tulevat. Haluatko todella juuri koiran? Mitä se sinulle merkitsee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901