Kuinka suhtaudutte jos tapaatte sakemmnin koirapuistossa ja mitä mieltä siitä olette?
Itse käyn koirani kanssa sillon tällön puistoilemassa, koirani ei haasta riitaa, mutta jos päälle toinen tulee niin puollustautuu kyllä. Tietysti komennan tuossa tilanteessa koiraani, koska hänellä ei ole lupa rähjätä, tosin kyllähän jo luonto ajaa itseään puollustamaan.
Olen tosin miettinyt, että koirapuisto touhu on vähän arvelluttavaa, kun siellä helposti koirilla riitaa tulee, kun ei olla kenenkään laumaa.
Olen huomannut kuinka ihmiset karttaa meitä ja hieman pelkääkin, tulevat hyvin epäluuloisesti puistoon meidän siellä ollessa, vaikka koirani on toimeentuleva, varsinkin itseään vanhempia kunnoittaa.
Sakemanni puistossa
Mietiskelevä
2
201
Vastaukset
- 24fsefsefsdfsdf
Ei mulla ainakaan tule mitään erityistä reaktiota sakemannin tullessa paikalle. Ihan sama se on kuin muutkin koirat.
- Sakemannin omistaja
Sakemannit ovat tervetulleita koirapuistoon siinä missä muutkin rodut.Meillä on 2v sakemanni narttu (& 5v seropi uros) & puistoillaan silloin tällöin.Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200