Mitä mieltä olette, olisko törkeetä jos veisin hoitokoiran näyttelyyn kysymättä omistajalta etukäteen? Omistaja on reissussa ja kiireinen, tavoitettavissa kiireellisissä asioissa joten en viitsi häiritä häntä turhilla jutuilla.. Hoitokoira on tottunut näyttelyssä kävijä.. Kunhan halusin itse treenata esittämistä.. Ja olen kyllä aika varma ettei omistajalla ole mitään sitä vastaan jos veisin ja maksaisin itse kulut...
Olen kyllä aikaisemminkin vienyt kyseisen koiran kehään omistajan pyynnöstä..
Hoitokoira näyttelyyn..
4
198
Vastaukset
- polika
Älä vie ilman lupaa, jos jotain tapahtuukin. Sinulla pitää olla myös vähintään koiran rokotustodistus mukana. Onko se omistajalla vai sinulla?
- Olisi...
Kyllä - se olisi törkeää. Missä on terve maalaisjärki?
Jos kuvittelet, että näyttelyyn ilmoittaminen on omistajalle "turha juttu", jolla ei saa häiritä niiiiinnn... :-( - prpvo?
Erittäin törkeätä! Älä vie!
Vastaatko vahingoista, joita voi sattua. Tiedätkö kelle tuomarille, ei koiraa mihin tahansa näyttelyyn voi viedä. Omistaja kiroaa sinut maailman helvettiin, jos viet väärälle tuomarille, koira stressaa sinusta ja sen papereihin tulee siitä syystä tyydyttävä tulos.
Juttele vanhemmillesi. - EI ILMAN LUPAA!
No ajatellaanpas nyt näin: Sulla on koira, ja annat sen jollekin hoitoon koska olet niin kiireinen. Sitten se kellä se on hoidossa, veisi sen koiranäyttelyyn, ilman sinun lupaasi...
Jos antaisin minun koirani jollekkin ja se veisi sen koiranäyttelyyn ilman lupaa, niin itse ainakin suuttuisin aivan kauhiasti. Ja mitä jos koiranomistaja suuttuukin sinulle niin paljon että et enään saisikaan koiraa hoitoon koskaan?
Niin ja jos jotain vaikka tapahtuukin niin milläs sen sitten selität? Ja ei se oo mikään turha asia, kysyä sitä.
Ja entäs jos jotain sattuukin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860