Hyvä ratkaisuaika

Millainen ratkaisija

Hei

Onko missään viitteellisiä tietoja, mikä on hyvä sudokun ratkaisuaika.

Olen tehnyt Salon Seudun Sanomien sudokuita.

Helpon olen yleensä ratkaissut vähän yli kymmenessä minuutissa (nopein n. 6,5 min ja enimmillään vähän yli 20 min) ja vaikean n. 50 minutissa (nopein - ehkä - 18 min ja kaksi seuraavaksi nopeinta n. 32-33 min).

Tuntuu, että toisinaan jotkut vaikeat ovat sangen helppoja tai sitten tosi hankalia ja helppokin satunnaisesti vähän vaikeampi. Kaiketi kategorian määrää annettujen numeroiden määrä, joka ei aina vastaa loogisessa mielessä vaikeusastetta.

5

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiintoista!!!

onpa kiintoisaa

• Millainen ratkaisija

Tiedoksi:

Salon Seudun Sanomissa vaikea on sudoku, jossa on 24 numeroa valmiina.
      Helpossa ristikossa oli viimeksi 38-40 numeroa valmiina eli niissä keskimäärin valmiina hieman alle 40 numeroa.

• sssudoku

SSS:n vaikea ratkeaa n. 8-13 minuutissa. Helppoa ei viitsi tehdä kun se on niin helppo :)

• Millainen ratkaisija
        sssudoku kirjoitti:

SSS:n vaikea ratkeaa n. 8-13 minuutissa. Helppoa ei viitsi tehdä kun se on niin helppo :)

Osaat näemmä ratkaista selvästi nopeammin. Itse olen nopeimmillaan ratkaissut vaikean n. 12,5 minuutissa eli vain kerran siinä ajassa kuin sinulle on tavallista.Vain noin kymmenen kertaa on mennyt alle 20 minuutin. Yleensä menee lähempänä puolta tuntia kuin varttia. Olisi kuitenkin hyvä, jos voisi laajemmin arvioida, mikä on oman osaamisen taso.

• Millainen ratkaisija

No hieman edistystä - jonkin verran olen ratkaisutta n. 8-13 min ajassa, mutta yleensä n. 15 min. Supervaikea SSS:n nettisivuilla nopeimmin 22 minuutissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2784
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2047
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1792
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1501
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe