Hyvä ratkaisuaika

Millainen ratkaisija

Hei

Onko missään viitteellisiä tietoja, mikä on hyvä sudokun ratkaisuaika.

Olen tehnyt Salon Seudun Sanomien sudokuita.

Helpon olen yleensä ratkaissut vähän yli kymmenessä minuutissa (nopein n. 6,5 min ja enimmillään vähän yli 20 min) ja vaikean n. 50 minutissa (nopein - ehkä - 18 min ja kaksi seuraavaksi nopeinta n. 32-33 min).

Tuntuu, että toisinaan jotkut vaikeat ovat sangen helppoja tai sitten tosi hankalia ja helppokin satunnaisesti vähän vaikeampi. Kaiketi kategorian määrää annettujen numeroiden määrä, joka ei aina vastaa loogisessa mielessä vaikeusastetta.

5

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiintoista!!!

onpa kiintoisaa

• Millainen ratkaisija

Tiedoksi:

Salon Seudun Sanomissa vaikea on sudoku, jossa on 24 numeroa valmiina.
      Helpossa ristikossa oli viimeksi 38-40 numeroa valmiina eli niissä keskimäärin valmiina hieman alle 40 numeroa.

• sssudoku

SSS:n vaikea ratkeaa n. 8-13 minuutissa. Helppoa ei viitsi tehdä kun se on niin helppo :)

• Millainen ratkaisija
        sssudoku kirjoitti:

SSS:n vaikea ratkeaa n. 8-13 minuutissa. Helppoa ei viitsi tehdä kun se on niin helppo :)

Osaat näemmä ratkaista selvästi nopeammin. Itse olen nopeimmillaan ratkaissut vaikean n. 12,5 minuutissa eli vain kerran siinä ajassa kuin sinulle on tavallista.Vain noin kymmenen kertaa on mennyt alle 20 minuutin. Yleensä menee lähempänä puolta tuntia kuin varttia. Olisi kuitenkin hyvä, jos voisi laajemmin arvioida, mikä on oman osaamisen taso.

• Millainen ratkaisija

No hieman edistystä - jonkin verran olen ratkaisutta n. 8-13 min ajassa, mutta yleensä n. 15 min. Supervaikea SSS:n nettisivuilla nopeimmin 22 minuutissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2167
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1750
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      69
      1513
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      75
      1274
    5. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1174
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1171
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1153
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1061
    9. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      38
      974
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      943
    Aihe