Hyvä ratkaisuaika

Millainen ratkaisija

Hei

Onko missään viitteellisiä tietoja, mikä on hyvä sudokun ratkaisuaika.

Olen tehnyt Salon Seudun Sanomien sudokuita.

Helpon olen yleensä ratkaissut vähän yli kymmenessä minuutissa (nopein n. 6,5 min ja enimmillään vähän yli 20 min) ja vaikean n. 50 minutissa (nopein - ehkä - 18 min ja kaksi seuraavaksi nopeinta n. 32-33 min).

Tuntuu, että toisinaan jotkut vaikeat ovat sangen helppoja tai sitten tosi hankalia ja helppokin satunnaisesti vähän vaikeampi. Kaiketi kategorian määrää annettujen numeroiden määrä, joka ei aina vastaa loogisessa mielessä vaikeusastetta.

5

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiintoista!!!

onpa kiintoisaa

• Millainen ratkaisija

Tiedoksi:

Salon Seudun Sanomissa vaikea on sudoku, jossa on 24 numeroa valmiina.
      Helpossa ristikossa oli viimeksi 38-40 numeroa valmiina eli niissä keskimäärin valmiina hieman alle 40 numeroa.

• sssudoku

SSS:n vaikea ratkeaa n. 8-13 minuutissa. Helppoa ei viitsi tehdä kun se on niin helppo :)

• Millainen ratkaisija
        sssudoku kirjoitti:

SSS:n vaikea ratkeaa n. 8-13 minuutissa. Helppoa ei viitsi tehdä kun se on niin helppo :)

Osaat näemmä ratkaista selvästi nopeammin. Itse olen nopeimmillaan ratkaissut vaikean n. 12,5 minuutissa eli vain kerran siinä ajassa kuin sinulle on tavallista.Vain noin kymmenen kertaa on mennyt alle 20 minuutin. Yleensä menee lähempänä puolta tuntia kuin varttia. Olisi kuitenkin hyvä, jos voisi laajemmin arvioida, mikä on oman osaamisen taso.

• Millainen ratkaisija

No hieman edistystä - jonkin verran olen ratkaisutta n. 8-13 min ajassa, mutta yleensä n. 15 min. Supervaikea SSS:n nettisivuilla nopeimmin 22 minuutissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1753
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1150
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1117
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      130
      804
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      753
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      47
      741
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe