Hei
Onko missään viitteellisiä tietoja, mikä on hyvä sudokun ratkaisuaika.
Olen tehnyt Salon Seudun Sanomien sudokuita.
Helpon olen yleensä ratkaissut vähän yli kymmenessä minuutissa (nopein n. 6,5 min ja enimmillään vähän yli 20 min) ja vaikean n. 50 minutissa (nopein - ehkä - 18 min ja kaksi seuraavaksi nopeinta n. 32-33 min).
Tuntuu, että toisinaan jotkut vaikeat ovat sangen helppoja tai sitten tosi hankalia ja helppokin satunnaisesti vähän vaikeampi. Kaiketi kategorian määrää annettujen numeroiden määrä, joka ei aina vastaa loogisessa mielessä vaikeusastetta.
Hyvä ratkaisuaika
5
510
Vastaukset
- mielenkiintoista!!!
onpa kiintoisaa
- Millainen ratkaisija
Tiedoksi:
Salon Seudun Sanomissa vaikea on sudoku, jossa on 24 numeroa valmiina.
Helpossa ristikossa oli viimeksi 38-40 numeroa valmiina eli niissä keskimäärin valmiina hieman alle 40 numeroa.- sssudoku
SSS:n vaikea ratkeaa n. 8-13 minuutissa. Helppoa ei viitsi tehdä kun se on niin helppo :)
- Millainen ratkaisija
sssudoku kirjoitti:
SSS:n vaikea ratkeaa n. 8-13 minuutissa. Helppoa ei viitsi tehdä kun se on niin helppo :)
Osaat näemmä ratkaista selvästi nopeammin. Itse olen nopeimmillaan ratkaissut vaikean n. 12,5 minuutissa eli vain kerran siinä ajassa kuin sinulle on tavallista.Vain noin kymmenen kertaa on mennyt alle 20 minuutin. Yleensä menee lähempänä puolta tuntia kuin varttia. Olisi kuitenkin hyvä, jos voisi laajemmin arvioida, mikä on oman osaamisen taso.
- Millainen ratkaisija
No hieman edistystä - jonkin verran olen ratkaisutta n. 8-13 min ajassa, mutta yleensä n. 15 min. Supervaikea SSS:n nettisivuilla nopeimmin 22 minuutissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108