EIKÖ sINNE KASSALLA SAADA KOSKAAN ENENMPÄÄ KUN 2 "neitiä" , jo kolmannen kerran olen joutunut lähteen pois ja ostokset on jäänyt ostamatta kun 10 henkilöä jonossa vähintään molemmissa.
EI KAIKILLA OLE AIKKAA SEISOSKELLA PUOLTA TUNTIA TEKEMÄTTÄ MITÄÄN !!!!!
kyllä olis putiikin pomolla peiliiin katsomista, onhan se kiva säästää kun ei tartte 3-4 kassaa koskaa tehdä töitä.
Robib Hoodin kassat tukossa aina
lahessa paremmin
2
141
Vastaukset 2
- robbari asiakas
Hollolan robbarissa myös huono ilma kesäkuumalla.
Eikö sinne ole asennettu jäähdyttimiä, joka viilentäisi ilman? - jiiiiiihuuuuuuuuuu
Joo, ja hauskinta on ns "pikakassa" (1-3 tuotetta). Jonotinpa kyseiseen kassaan kolmen ostokseni kanssa. Edessäni oli sitten nainen parin lapsensa kanssa, ostoksia oli parin ostoskassin täydeltä. Lisäksi saatanallista sohlausta jonkin maksukortin kanssa. Tuli mieleen sanoa ääneen että onpa varsinainen pikakassa.
Kyseinen tapaus renderöi koko pikakassan merkityksen invalidiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.672149Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351724- 991132
- 46879
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25766- 29670
- 39648
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,132591Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578