Onko siis edelleen tätä että sanotaan blondille että hän on tyhmä kun tekee jotakin? Luulin jo tälläisten lapsellisten juttujen loppuvan. Mutta EI, poikakaveri tässä viimeviikonloppuna kun vähän mokasin ja silleen, niin sano että "kyllä toi oli ihan arvattavissa kun oot blondi jne.." ei se mua silleen ees haitannu eikä haittaa mutta mietityttää vain että mistä tälläinen koko juttu on keksitty :D Onko se oikeen tutkittu että blondi olisi jotenkin tyhmepi? Siis ihan oikeesti kiinnostaa :D tarkotan siis ihan aitoja blondeja, että en niinkun jotain blondattuja hiuksia. Vai onko joku heebo vaan keksiny koko jutun ja sitä asiaa on sit alettu levitteleen ja tälleen. Noh kuitenkin ymmärsitte varmaan mitä tällä viestillä haen.
Kiitos
Miksi blondit ovat tyhmiä?
13
2648
Vastaukset
- asdasdsasd
Urpo, ikäänkuin joku hiustenväri korreloisi älyn kanssa.
Yleensäkin blondiksi haukkuminen juontaa varmaankin juurensa näistä tekoblondeista bimboista ja siten yleistynyt yleiseksi "haukkumasanaksi". - OutoTyhmäBlondi
no ehkä blondit on välillä vähän outtoja, joo ja oon ite blondi, aito blondi! Oon ite ainakin tunnustanut itselleni ja kaveseille olvani vähän tyhmä, outo ja aito blondi. Enkä häpeä blondiuttani millään tavalla.
- OutoTyhmäBlondi
siis sori: kavereilleolevani vähän...
- sucksa to be white
Mitä vaaleammat hiukset ihmisellä sitä tyhmempi! Tästä on myös tutkimustuloksia
- Anonyymi
No ei ole kyllä monella mun tuntemalla ihmisellä on blondit tai vaaleet hiukset ja ne on tosi fiksui ja hyvii. Koulussa ja töisssä ja itsekin olen blondi ja olen tosi hyvä koulussa ja saan hyviä arvosanoja
- Enpä ny tiedä..
Hiusten värillä ei ole merkitystä yleensä sen älykkyyden kanssa.
Minulla on pari hyvää ystävää, jotka ovat blondeja, mutta eivät todellakaan mitään tyhmiä ole!
Mutta on huonojakin kokemuksia blondeista tytöistä. Minulla 1- 3 vuotta sitten poikaystävä ja meillä oli mukava suhde, kunnes muutamat blondi tytöt tulivat ja alkoivat haukkua minua ja deittailla häntä..
Eipä kulunut kuukauttakaan kunnes blondit "voittivat" ex- poikaystäväni puoleensa, ex- poikaystäväni alkoi vähitellen haukkua ja kiusata minua siinä missä ne blonditkin, ja näin ollen erottiin.. - Frenologi
Hiusten värillä ei ole tosiaankaan mitään tekemistä ihmisen älykkyyden kanssa, sen sijaan pään ympärysmitalla ja muodolla, sekä otsan korkeudella on, sillä ne antavat osviittaa aivojen (samalla myös etuotsalohkon) koosta.
- Gloyd Orangeboar
Aha... Eli voin vain värjätä hiukseni vaaleiksi, ja minusta tuleekin sitten täysi idiootti! Nokkela tapa esittää tyhmää, kyllä :)
- Anonyymi
Ei olet varmasti tyhmä koska se on vaan jos on LUONNOSTAAN blondit hiukset HAJOA PÄLLI
- Anonyymi
Olet kyllä vitun tyhmä ku blondi olet saatana.... Mene sinä helevetin akka takasin keittiöön ja ole saatana hilijaa hae minulle kalijaa ja kuole pois perkele me mitään blondeja tähän maahana haluta!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Tää ei todellakaan oo totta. Ite oon blondi ja kokeista pelkkii kymppei
- Anonyymi
mä oon blondi ja mä oon maailman paras viisain kaunein... ja kaikkea hyvääää
- Anonyymi
No joidenkin vanhojen äijien suusta saattaa aina vaan kuulla noita sanontoja blondeista .minusta harvinaista että nuori ihminen sitä käyttää.
Sillä se on naisen alentamista , muistan kun olin pieni niin isoisä veteli näitä blondi juttuja aina silloin sun tällöin ja kysyin ekaluokalla ystävältäni että mitä ne blondit oikein on, niin hän sanoi että ne on huonoja naisia .
Ei selittänyt miten mutta lisäsi kuitenkin ja ”oikein tyhmiäkin he ovat.” Sanoin kotona äidille kovasti tietävänä että ookkos kuullu että blondit on huonoja ja tyhmiä siitä seurasi tunnin monologi missä sain kuulla asioita kun naisen arvo, ja ihnhimillisyys jne en tiennyt kyllä monista äidinkään sanotuista sanoista puoliakaan mitä ne tarkoitti . Se oli saarna kuitenkin ettei minun saa koskaan sanoa semmosia asioita
Se naisen arvo ?????
naapurin naisella oli kyllä Arvo ihan elävänä ja oli isä heidän lapsikatraalleen , niin että päädyin siihen että joillakin naisilla on Arvo kotonaan ja silloin saa olla blondi jos haluaa. Niin että näitä juttuja jo lapsena sai kuulla eikä niistä tiennyt mitä kaikki sanat tarkoitti edes, kun oliekaluokalla koulussa . Itse en ole koskaan pitänyt blondi vitseistä .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875