Teen siskolle ja sen miehelle sähköistä hääpäiväkorttia ja koska sanotaan että vanhat aviopuolisot alkavat muistuttaa toisiaan niin ajattelin että löytyisikö ilmaiskäyttöistä "morphing"-ohjelmaa jolla saisin nuo kaksi sulautettua toisiinsa?
Maksullisiakin sopii ehdottaa :)
Pitäisi siis saada aikaan joko GIF-animaatio toimenpiteestä tai joku muu tunnettu videoformaatti.
Kiitosta vaan sille joka ensimmäisen hyvän vastauksen osaa antaa
Ilmainen "morphing"-ohjelma?
nimimerkki10
4
152
Vastaukset
- eieieiei
Harmi vaan, että tuokin näyttää olevan vain windowssille eikä toimi aikuisten koneilla.
- nimimerkki10
Mulle käy oikein mainiosti Windows-ohjelmat kun XP:llä tässä näplätään. :)
- sieltä tulee
nimimerkki10 kirjoitti:
Mulle käy oikein mainiosti Windows-ohjelmat kun XP:llä tässä näplätään. :)
ne toobaritkin mukana ja voi olla hankala niitä poistaa selaimista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862