Asensin Privoxyn, Tor ei toimi

Kyselytuokio

Hei,

Olen käyttänyt Tor-ohjelmaa jo jonkin aikaan, pääasiassa kuten tavallista proxya, joten sen suurempia turvallisuusaukkoja ei ole tarvinnut täytellä, kunhan ip on muuttunut. Päätin kuitenkin muuten vain asentaa Privoxyn, koska ei siitä mitään haittaakaan ole.

Latasin ja asensin Privoxyn, laitoin selaimeen oikeat asetukset ja käynnistin nämä kaikki uudelleen. Normaali selaus toimii hyvin, ei moitteita, mutta yrittäessäni käyttää Toria saan vain punaisen "You are not using Tor"-tekstin ja testi varmistaa, etten todellakaan ole Tor-verkossa.

Mikä on todennäköisimmin ongelmana? Käytössä on Windows 7.

5

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyselytuokio

Sen verran vielä, että otin Privoxyn pois ja palautin Firefoxin käyttämään järjestelmän välitinpalveluasetuksia, mutta Tor ei edelleenkään toimi.

• Tor tor tor

Ime uusin vedaliapaketti, se osaatehdä asetuksdet itse ja käynistää modatun firefoxinkin itse. Käynnistysprosessi on hitaanlainen, johtuen tor -verkkoon kytekytymisestä.

• Kyselytuokio

Hei,

Minulle tulee ainakin valitusta, ettei Tor button toimi uusimman Firefoxin kanssa. Vidalia ei myöskään perinteiseen tapaan käynnistyksessä avaa uutta selainta, enkä ole mistään tuohon pätevää syytä.

Pitäisiköhän minun uudelleenasentaa vanhempi versio FF:stä?

• Kyselytuokio

Hei,

Palailen takaisin tämän asian tiimoilta. Ongelma saattaa olla Polipossa.

En näe sen aukeavan automaattisesti ja, kun avaan sen manuaalisesti, näen seuraavan viestin:
      DNS: Couldn't open /etc/resolv.conf: No such file or directory

Miten kannattaisi nyt edetä?

• &/()=

Ota kaikki pois ja asenna pelkkä vidalia niin avot kaikki pelaa itsekseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      16
      1741
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      307
      1361
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1092
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      998
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe