Nelosen Pentti homaas mulle eston suomi24.fi palstoille, mutta ei ottanut huomioon sitä, että en tule kunnioittamaan kyseistä estoa. Käytän proxya ja jatkan kirjoittelua silti. Suomi24.fi on estänyt pari proxy-palvelua jo, täytyy sanoa, että sitkeitä ovat, perkeleet. Luulisi, että luovuttavat jossain vaiheessa. Proxyja riittää kyllä. Vaihdan proxya liukkaasti. Sananvapauteni kimppuun en päästä ketään, edes Suomi24.fi ylläpitoa.
Tämä estopelleily loppuu nyt tai sitten tämä asia käydään läpi oikeudessa ja Suomi24.fi saa syytteen sananvapauden loukkaamisesta. Jatkan proxyjen läpi kirjoittelua joka tapauksessa, joten ylläpito ei mahda meikeläiselle mitään.
En oletehnyt mitään sääntöjen vastaista toisin kuin Pentti Nelonen joka trollaa koko ajan tahallaan palstalla.
Rikon sääntöjä kiertämällä eston, valitettavasti olen siihen tässä kohtaa pakotettu. Ei olisi ollut pakko laittaa estoa.
Nelosen Pentin kanssa voidaan mennä vaikka käräjäoikeuteen minun puolestani jos tässä on jotakin epäselvää.
sitkeitä ovat, perkeleet
estetty käyttäjä
3
332
Vastaukset
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Kollihan on APINA!
- Anonyymi
Hyvin huomattu!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122