elikkä sain eilen ton pelin ja asensin sen kaikki meni hyvin mutta sitte kun aloin pelaamaan niin se herjaa "käynnistyksen aikana tapahtui virhe"enkä pysty painamaan mitään niitä pelipäivitykset nappia ym.mitä siinä on.
ja sitte tulee myös semmonen että virhekoodi 317,mitäköhän toikin meinaa?APUAA!!
Täyttä elämää ei toimi
4
100
Vastaukset
- öjköjnökj
Mistä ihmeestä sait sen jo nyt, kun sen piti kai ilmestyä vasta ensi perjantaina?
Kokeilin googlettaa tuota erroria, mutta google ei antanut selkeitä vastauksia joten nyt kysyn ne tavalliset kysymykset,
1. Onko kolmannen osapuolen (muun kuin EAn virallisia) )modeja (hiuksia, taloja, modeja)? (Jos on, poista ne asianmukaisesti ja kokeile sitten.)
Ellei toimi senkään jälkeen, niin tee niin että otat EA kansion ja tallennukset talteen ja teet täydellisen puhtaan asennuksen peruspelistä lähtien (Eli poistat kaikki viralliset lisäosatkin ja peruspelin ja asennat koko roskan uudelleen.)
2. Mikä käyttöjärjestelmä?
3. Onko raudan (eli sen mitä tietokone on syönyt, näyttis, äänikortti jne.) ajureita päivitetty milloin viimeksi? - .....
tässä koneessa on 32 bittinen käyttöjärjestelmä jos tää ny oli se oleellinen tieto.
poistin kaikki modit,mutta ei edelläänkään toimi.missä se loki on kun tuossa neuvotaan että katso lisätietoja lokista,niin missä semmonen on?ea:n sivulla?
teinköhän mä jotai väärin kun asensin ton uuden lisärin kun ennen sitä sims toimi kuin unelma ja se päivitti sims 3:sen ihan normaalisti.
ennen kun alan asentamaan uudestaan niin mun pitää löytää sims 3:sen ohjekirja jossa on sarjanumero...toivottavasti en heittäny sitä pois... - .....
uudelleenasennus auttoi,iso kiitos sinulle
- ölkjölkjöl
Sims 3 on ensimmäinen peli jossa lisäosien asentaminen on aiheuttanut sen että koko peli ei toimi - HUOLIMATTA siitä että en ole asentanut mitään kolmannen osapuolen lisäreitä.
Esimerkiksi kun peruspeliin lisäsin ensimmäisen ilmestyneen lisäosan, peli ei enää käynnistynyt. Voi vaan miettiä että mitä muutoksia oli tapahtunut kun pelaaja ei ainakaan mitään ollut pelistä muuttanut.
Mutta kun poisti koko pelin ja asensi kaikki lisäosat ilman että välissä käynnisti, niin peli ja myös entiset seivit toimivat. Käsitän kyllä sen että jos mukana on jonkun kolmannen osapuolen tekemiä modeja tms, niin uudelleen asentaminen on työlästä. Näyttää kuitenkin siltä että se olisi parasta siitä huolimatta tehdä ennen minkään virallisen lisäosan asentamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202920Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602590Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä272332Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181429Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121422- 721353
- 561289
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141271