Onko Lefkaksella käyneitä? Nyt kommentteja ja mielipiteitä Orion hotellista. Ja onko lapsiystävällinen paikka ja kaikkee maan ja taivaan väliltä. :-)
Lefkas
7
450
Vastaukset
- Lefkakselle lähtevä
ei ketää oo käyny.. ????
- nidriin
Käy Kreikka.net sivustolla. Sieltä saa paremmin tietoa. Itse lähdössä Lefkakselle
21.6.
- Lefko-hotellilainen
Orionista en tiedä.
Mutta Lefkas on hieno paikka.
Vie terveisiä Nidrin rantakadun päässä olevaan italialaiseen ravintolaan Marissalle, olikohan se joku Fiat 500 sen paikan nimi.
Hyvää ruokaa oli,kun vielä muutaman vuodenkin takaa tuli mieleen tuo paikka.- Atlantica
Lähellä Marissan paikkaa oleva ravintola on paljon parempi, hyvää kreikkalaisat ruokaa. Marissasta en pidä, on liian "päällekäyvä"... siis se naishenkilö.
Lefaks on kiva saari ainakin aikuisen näkökulmasta.
- suomi24boss
no vittu luuleksä että se sua muistaa "lefko-hotellilainen"
- Serpentin
herra jestas, ei ne ketään muista missään baarissa tai hotellissa! Orionista ei oel tietoa ja kaikkea maan ja taivan väliltä ei oikein huvita kertoilla.
- viikon reissu
olin jussina nidrissäja toivottavasti kukaan ei muista :). pieni rauhallinen kylä ei sovi bilettäjille. ystävällisiä ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825792
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453860- 663554
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262928Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72457- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332019Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4361790