Olen syönyt pillereitä noin 10 vuotta. Olen unohtanut silloin tällöin liuskasta yhden pillerin, mutta antanut asian olla, koska raskaus ei olisi mikään katastrofi, vuosia olemme jo mieheni kanssa yhdessä olleet. Näinä kertoina kun pilleri on unohtunut, ei ole esiintynyt mitään erikoista, menkat on tulleet normaaliin aikaan jne. Mutta nyt kun viime liuskasta unohdin puolen välin tienoilla yhden pillerin, niin siitä muutaman päivän päästä alkoi tulla sellaista pientä ihmeellistä tumman ruskeaa vuotoa (vajaa viikko sitten) ja sitä on jatkunut päivittäin. Tänä aamuna vuoto oli sellaista kokkareista, niinkuin jotain palasia. En osaa selittää...
Mutta niin, mistähän tämä tämmöinen voisi johtua? Voiko nuo olla jotain raskauden merkkejä (muita oireita ei ole ollut), vai onko vain joku hormonihäiriö jos se pilleri on unohtunut juuri tietyssä vaiheessa? Onko kokemuksia? Teen kyllä varulta raskaustestin kunhan menkkojen pitäisi alkaa. Ja nehän voi ilmeisesti alkaa vaikka olisinkin raskaana, kun pillereitä syön?
Mutta niin, mistähän tämä tämmöinen voisi johtua? Voiko nuo olla jotain raskauden merkkejä (muita oireita ei ole ollut), vai onko vain joku hormonihäiriö jos se pilleri on unohtunut juuri tietyssä vaiheessa? Onko kokemuksia? Teen kyllä varulta raskaustestin kunhan menkkojen pitäisi alkaa. Ja nehän voi ilmeisesti alkaa vaikka olisinkin raskaana, kun pillereitä syön?
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.