Olen syönyt pillereitä noin 10 vuotta. Olen unohtanut silloin tällöin liuskasta yhden pillerin, mutta antanut asian olla, koska raskaus ei olisi mikään katastrofi, vuosia olemme jo mieheni kanssa yhdessä olleet. Näinä kertoina kun pilleri on unohtunut, ei ole esiintynyt mitään erikoista, menkat on tulleet normaaliin aikaan jne. Mutta nyt kun viime liuskasta unohdin puolen välin tienoilla yhden pillerin, niin siitä muutaman päivän päästä alkoi tulla sellaista pientä ihmeellistä tumman ruskeaa vuotoa (vajaa viikko sitten) ja sitä on jatkunut päivittäin. Tänä aamuna vuoto oli sellaista kokkareista, niinkuin jotain palasia. En osaa selittää...
Mutta niin, mistähän tämä tämmöinen voisi johtua? Voiko nuo olla jotain raskauden merkkejä (muita oireita ei ole ollut), vai onko vain joku hormonihäiriö jos se pilleri on unohtunut juuri tietyssä vaiheessa? Onko kokemuksia? Teen kyllä varulta raskaustestin kunhan menkkojen pitäisi alkaa. Ja nehän voi ilmeisesti alkaa vaikka olisinkin raskaana, kun pillereitä syön?
Ruskea, kokkareinen vuoto
_Ihmettelevä
0
1340
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752