Tiedän, tää on aika noloa. Mut mul on sellanen ongelma ,et oon aika herkkä ja tunteellinen. Kevätjuhla on täs parin päivän päästä ja pelottaa, että alan itkemään, sillä vaikka aina muuten oon hyvin pitäny itkut poissa mut kun nyt oon lähtemässä tästä koulusta pois, ja valehtelematta on ihania muistoja tästä koulusta ja parhaita kouluvuosia varmasti mitä ikinä on ollut. Saadaan vielä ruusutkin siinä kaikkien eessä ja suvivirren kohalla rupee varmasti itkettämään. Mitä ihmettä mä teen etten siinä ala kyynelehtii kaikkien eesä. kiitti neuvoista
Pillitysongelma...
7
175
Vastaukset
- skljkjsjksdk
Kyyneleissä ei ole mitään vikaa mutta jos haluat välttää niitä niin ajattele sinnikkäästi jotakin muuta täysin ja äärimmäisen arkista tylsää puuhaa. Vaikka patalapun virkkausta tai vessapytyn pesua. Ei varmaan itketä.
- lloi
Luulen että aika monikin tytöistä saattaa kyynelehtiä, ainakin meillä alko ja aikasempinaki vuosina itki jopa muutkin, eli ne alemmat luokkalaiset. Ite en itkeny ja huomasinki sen vasta sitten kun päästiin salista pois, vaikka aiemmin sitä päivää itketti. Ehkä mä olin jo niin tottunu siihen haikeuteen niin en sitten itkeny enää.
- kumisaapaslikka
olisitkohan meidän koulussa..
no, empä jauha siitä :)
aina saa itkeä ;) mut jos haluat peitellä voit räpytellä silmiäs.
kyllä on kaunis laulu minustakin tuo suvivirsi ;] - 35ygffff
Ite koitin suvivirren aikana ajatella jalkapalloo etten itkis, mut se on niin säälittävä peli et pillitin kahta kauheemmin.
- crymeout
Itse itkin samassa asiassa. Sain muutaman muunkin itkemään, ainakin melkein... Mut yritin olla pillittämättä ei onnistunu. Ainaki opet saattaa muistaa sut jos itket, niin et varmana unohu. Itkeminen on hyvä juttu. =)
- ää
Meijän koko luokan tytöt alko kyynelehtii kevätjuhlas ja myös ollaan menossa seiskalle. se on jo perinne itkee kutosen kevätjuhlas :d
- niiii-i
Mitä pahaa siinä on, jos itkee? Sillä itkeehän opettajatkin kevätjuhlassa ainakin meiän koulussa. Mutta miten itse haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481259Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753