Naistentansseille olen suuntaamassa, ja pelkään , että joudun taas seinäruusuksi. Monelle naiselle tuttu tunne, vaikka olisi kuinka hyvä tanssimaan, niin hakuja vain ei kuulu.
Ensimmäistä kertaa Kalliojärvelle suuntaamassa torstaina. Mitenkä toimia, kun haku on käynnissä ja kukaan ei hae, mutta itse haluaisi tanssia koko illan. Ajattelin kuitenkin hakea naista jäljelle jääneistä naisista, jotka eivät uskaltaneet, tai jostain muusta syystä jäivät paikoilleen.
Olen kuullut, että Pohjanmaalla se vain ei käy, että mies hakee naistentansseissa.
Ehkä otan turhia paineita koko asiasta, eli mitä sitten vaikka tulisi päin korvia.
Eivät ne naiset kuitenkaan purematta niele.
Naistentanssit ?
6
247
Vastaukset
- seinäruusuke
Hae vain jos kukaan ei sinua hae, eli olet pähkäillyt asian ihan jees.
- 48
Joo,hae toki ainakin minä olisin tyytyväinen jos joku hakisi itte kun olen aika ujo hakemaan vaikka naisten tansseissa olenkin!!
- Montakertaa petetty
Sinulla ei ole mitään lupaa hakea naistentansseissa,naiset hoitaa haut
ja samalla päättää vierihoitokaveristaan.
Eihän miestenhaullakaan naiset ryntää hakemaan,järjestys pitää olla. - tahto tanssia
Hei mene haluamasi naisen eteen ja sano voisitko hakea minua tanssimaan sehän on vain kysymys iloisesti tehty, niin minulta kysytty, jos joku mies halunnut tanssia, enkä ole hakenut,
- paikalle tuleva
Nimimerkistäsi päätellen sinulla ei tule kyseisessä paikassa olemaan ongelmia, ehkä pikemminkin päinvastoin.
Kesällähän Kalliojärvellä on kuuluisat naistentanssit, joissa tanssivilla miehillä on tiedossa tanssitaivas... Edes hengähdystaukoa ei tahdo saada, kun lattialta tuskin pois pääsee ennen kuin niiata niksautetaan jo seuraavalle pelille.
Onhan siellä toki myös muutamia naisia, jotka eivät ihan joka kappaleelle hakemaan syöksy. Jos heissä sitten on joku, jonka kanssa mielelläsi tanssisit, mutta joka ei sinua ole sattunut bongaamaan, mene vain rohkeasti hakemaan tai kysy vaikka tohtisko neiti pokkaamahan ulukopaikkakuntalaaselle ;)
Kaikille mukavaa tanssi-iltaa!- 19.00
Olettehan huomanneet, että sen seitsemännen taivaan pystyy saavuttamaan alken klo 19.00? Tanssinetin puolella on tanssien aloitusajankohta ilmoitettu tuntia myöhemmäksi, mutta lehdissä aloitusajaksi on ilmoitettu seitsemän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938