Rahaa tilillä

tiliraharahatili

Mites tän kans.. Oon ttt asiakas ollu pidemmän aikaa ja jos tilille jää vaikka 50-100€ niin kannattaisko noi summat nostaa ennemmin pois etteivät ne huomaa et on ton verran rahaa? Tai no yleensäkään rahaa tilillä.. Ottavatko ne huomioon vaikka siellä ois vaan 5€ rahaa ja se sit alentaa sitä tukea jos on rahaa tilillä?

6

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paskahoussu

no eihän jo annettuja tukia voi myöhemmin pois ottaa eikä ne sun tililles näe,.pidä rauhassas siel

• Edellisiltä kuukausilta 'säästettyjä' rahoja ei voi lain mukaan ttt:ssa vyöryttää seuraaville kuukausille.

Ttt menee kuukausittain ja jos esmes toukokuulta on maksettu 250 euroa (tulot pienemmät kuin menot) ja tilille jää 72 euroa, ei pidä vaikuttaa kesäkuun tukee. Kun mihinkään ei kuitenkaan voi luottaa, nosta pois tilille jääneet rahat.

• Rahaa tilillä

Mulla on näkynyt tilin saldona noin 150 euroa, kun olen toimittanut tiliotteen sossuun. Sen lisäksi heti toimeentulotukihakemuksen toimittamisen jälkeen tilille on tullut Kelalta noin 400 euroa, jonka sossu näkee myös omista tiedoistaan, vaikka se ei vielä näykään tiliotteessani. Silti näitä summia ei ole vähennetty toimeentulotuestani.

En sitten tiedä, millainen summa tilillä ja mistä lähteestä tullut on sellainen, joka vähentää toimeentulotukea.

• Just good to know

"En sitten tiedä, millainen summa tilillä ja mistä lähteestä tullut on sellainen, joka vähentää toimeentulotukea. "

Jos menee 1. kertaa hakemaan toimeentulotukea, niin aivan varmasti pankkitilillä olevat rahat lasketaan tuloksi.

• jslsowioewiewiwi

jmä nostan aina rahat varmuuden vuoks pois.samoin nostan koko tt:n rahan ku tulee.vittuuko se tantalle kuuluu missä käyn ja mitä ostan.siispä tiliote on joka kk kahden rivin juttu: tulot ja nostona koko summa.

suosittelen muillekin niin loppuu se kyttäys

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      168
      1739
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      55
      1624
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1201
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      111
      1194
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      111
      1018
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      56
      921
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      89
      882
    8. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      9
      774
    9. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      763
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      735
    Aihe