mistä porukka hommannu katon huoltoa. itsellä kasvaa katossa runsaasti sammalta ja jäkälää. kyseessä siis tiilikatto. etsin netistä ja löysin muutamia firmoja jotka myrkyttäis katon ja sen avulla pitäis jäkälät, levät ja sammalet lähteä.
voiko luottaa?
katon huolto? myrkytys?
5
397
Vastaukset
- lkdsfhl4fgh54lg658
Melko mahdoton tuollainen tiilikaton putsaus, helpompi vaihtaa kate paremmaksi kokonaan kuin putsata vanhaa.
Ainakin halvempaa. - sakke1944
mutta ei ole tarvetta katetta vaihtaa ja eräästä firmasta tuli "asiantuntija" tekemään tarjouksen, 5e/neliö laskuttavat minun tapauksessa. neliöitä on 230 eli 1150e tulisi maksamaan katon myrkytys ja pitäs tulla hyvä! lupasivat takuunkin. Kyllähän tuo halvemmaksi tulee kun katon vaihto?
- Anonyymi
Turun seudulla on firma joka myrkyttää kattoja alle 1€/m2.
Myrkyn levitys kesti vain puoli tuntia ja samalla sovittiin että he tulevat tarkastamaan tiilet ja puhdistamaan rännit ennen talvea.
- räystäät ja rännit
kaikkee saataniin ne saksamannit keksii
Lewhtisiivuilää räyställe ja ränniin
http://www.amr-shop.de/Schutz-am-Haus/Laubschutz/ - itse on parempi
Meillä mies pesi itse kuumapesukoneella.Tämän voi vuokrata alanliikkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001