mistä porukka hommannu katon huoltoa. itsellä kasvaa katossa runsaasti sammalta ja jäkälää. kyseessä siis tiilikatto. etsin netistä ja löysin muutamia firmoja jotka myrkyttäis katon ja sen avulla pitäis jäkälät, levät ja sammalet lähteä.
voiko luottaa?
katon huolto? myrkytys?
5
411
Vastaukset
- lkdsfhl4fgh54lg658
Melko mahdoton tuollainen tiilikaton putsaus, helpompi vaihtaa kate paremmaksi kokonaan kuin putsata vanhaa.
Ainakin halvempaa. - sakke1944
mutta ei ole tarvetta katetta vaihtaa ja eräästä firmasta tuli "asiantuntija" tekemään tarjouksen, 5e/neliö laskuttavat minun tapauksessa. neliöitä on 230 eli 1150e tulisi maksamaan katon myrkytys ja pitäs tulla hyvä! lupasivat takuunkin. Kyllähän tuo halvemmaksi tulee kun katon vaihto?
- Anonyymi
Turun seudulla on firma joka myrkyttää kattoja alle 1€/m2.
Myrkyn levitys kesti vain puoli tuntia ja samalla sovittiin että he tulevat tarkastamaan tiilet ja puhdistamaan rännit ennen talvea.
- räystäät ja rännit
kaikkee saataniin ne saksamannit keksii
Lewhtisiivuilää räyställe ja ränniin
http://www.amr-shop.de/Schutz-am-Haus/Laubschutz/ - itse on parempi
Meillä mies pesi itse kuumapesukoneella.Tämän voi vuokrata alanliikkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102321Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from311892Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen271853Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471846- 1001808
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571132- 1101036
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20913- 54860
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110837