Munan koko..

vihreäpöytälamppu

Eli olen kohta 16v poika, jolla on muna on melkoisen pieni. Asiaan nyt ei oo elämäni kaatunut millään tasolla, tärkeimpiäkin asioita elämässä on, mutta seuraavien asioiden myötä kysyisin, että onko normaalia.
Munani on levossa 8cm pitkä ja jäykkänä 10cm pitkä. Karvaa on kasvanut sinne tänne ja siemensyöksytkin ovat alkaneet jo 3 vuotta sitten. Jonkin verran munani kasvoi n.3 vuotta sitten, mutta sitten se jäi tuohon. Kivespussini oli pitkään ''surkastunut'', eli aivan kuin se olisi ''kylmissään'', mutta parisen viikkoa sitten kivespussini alkoi roikkua.
Onkohan vielä mahdollista, että munani kasvaa vai jääkö se tuollaiseksi?
Kiitos vastaajille!

8

586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alibababa

Jos kivekset vasta nyt lähiaikoina laskeutuivat kunnolla niin penis voi ihan hyvin kasvaa vielä. Itsellä oli murrosikä vähän myöhässä ja karvatkin kasvoivat vasta siinä 9. luokan loppukeväästä eteenpäin ja luonnollisesti sitä kautta peniskin alkoi kasvaa kunnolla vasta siinä vaiheessa. Nyt on ns. normimitoissa, vaikka silloin aikoinaan ehti kyllä käydä mielessä, että olen loppuikäni friikki. Murrosikä etenee niin eri tavalla eri ihmisten kohdalla, että mitä vaan voi vielä tapahtua kunnes se kasvu sitten lopullisesti pysähtyy.

• kivesten kuuluukin laskeutua, jos ne jää "ylös" niin siementuotanto jää heikoksi ja myös peniksen kasvu voi häiriintyä. eli tunustele rohkeasti kiveksiäsi ja jos et selkeästi tunnista löysää nahkaa kivesten ja peniksen välissä niin silloin ne eivät ole kunnolla laskeutuneet. toinen mikä vaikuittaa tuohon kasvuun ja kehitykseen on kilpirauhasen toimista, jos se toimii vajaasti eli tuottaa kasvuhormonia liian vähän niin kasvu ja kehittyminen häiriintyy.
      en pelottele tällä asialla haluan vain jakaa tietoa. ja aina saa ja kannattaa kysyä jos joku asia vaivaa: [email protected]

• Omgforevertrollihqd4

ootko sä joku pedofiili kun sä kirjottelet kaikkiin murrosiän muutoksista kertoviin keskusteluihin ja monesti laitat perään vielä tuon ällön pervon sähköpostiosoitteen! : OO lopeta nuorten ahdistelu!

• vihreäpöytälamppu

Omasta mielestäni olen kehittynyt muuten ihan muiden ikätovereideni tasolla. Kasvupyrähdys on tullut ja terkkarin mukaan jo loppumassa. Lisäksi karvaa on tullut alapäähäni jo kolme vuotta sitten ja karvaa löytyy kainaloistakin. Lisäksi siemensyöksytkin ovat alkaneet jo kolme vuotta sitten.
      Kuitenkin on tuo alapää jäänyt tavallaan ''kesken'' kun kivespussikin on ollut melko kireä. Nyt tosin pari viikkoa sitten kivespussi löystyi hyvinkin merkittävästi.
      Lisäksi tämän parin viikon aikana on alkanut kasvaa ''karvavana'' peniksestä napaan ja muutenkin häpykarvoitus on alkanut ''tuuhentua''. Tiedä sitten enteilisikö tämä peniksen kasvamista ns.normimittoihin.

• 18

Itselläni on omat pussit laskeutuneet jo muutama vuosi sitten, silti ne vain välillä "kiristyy", varmaan samoin kuin sulla. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ne olisi laskeutuneet, vaan lähinnä lämpötilasta, omien tutkimusten mukaan. Kylmässä pussit voivat hyvinkin olla kireällä, lämmenneenä tai masturboinnin jälkeen pussit roikkuvat taas mukavasti

• vihreäpöytälamppu

Aiemmin pussini olivat hyvin kireät vaikka olisi ollut lämpimässäkin sisällä. Roikkumaan ne sai vain kuumalla vedellä ja silloinkin vain hetkeksi.
        Nyt ne tosin ovat kolmisen viikkoa toimineet normaalisti, eli kylmässä kireällä ja lämpimässä roikkuvat.
        Niin ja jos ennen jos käveli kuumalla kelillä sillä ei ollut mitään vaikutusta, mutta nytten se saa kassit roikkumaan vielä enemmän kuin normaalissa huoneenlämmössä.

• sexygirly

miksi sen pitäisi kasvaa eikö tuo ole riittävästi? :) ajatteletko itsesi takia vai toisten? minulle peniksen pituus ei ole tärkeä kunhan poika osaa olla hellä ja ihana ja antaa rakkauttaan...

• vihreäpöytälamppu

Ajattelen itseni takia. En ole siihen itse tyytyväinen. Ja minulla kyllä on se periaate, että jos kumppani ei hyväksy minua sellaisena kuin minä itse hyväksyn itseni, niin silloin ei jutusta tule mitään. Pitää hyväksyä toisensa sellaisenaan kuin he ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5961
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2800
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe