Onko kenelläkään kokemuksia tästä viehättävästä ikkumallista, jota käytetään eteläisemmässä euroopassa. Eli liukumekanismilla ylös avautuva perinneikkuna.
Googlettamalla double hung type window löytyy kuvia.
Onko mahdollista toteuttaa Suomen olosuhteisiin tällaisia ikkunoita? Ja jos joku on itselleen vastaavanlaisia teetättänyt, niin mielelläni ottaisin vinkkejä vastaan toimittajista etc.
"Ripustettava" ikkuna -malli
8
234
Vastaukset
- hytg
Skaala tekee niitä pohjanmaalla, pääsääntöisesti vientiin
- ap
Kiitos tiedosta. Otanpa siis heihin yhteyttä :).
- puusep. hki
Mistä kyseisiä mekanismeja saa ostaa. Saako niitä suomesta.
- ap
Moi.
En tiedä saako suomesta.
Tässä on ruotsin puolelta vastaavien ikkunoiden toimittaja
http://www.alboskandinavien.se/skjutfonster-av-tra.htm.
Näissä ikkunoissa u-arvo on kuiten 1,2 ja en tiedä saako sellaisia täällä asennella?- ap
Niin ja soitimme skaalayritykseen, eikä siellä kukaan ollut tietoinen em. ikkunoista????
- Vain mekanismi
ap kirjoitti:
Niin ja soitimme skaalayritykseen, eikä siellä kukaan ollut tietoinen em. ikkunoista????
Mistä saisi kyseisen mekanismin, ei ikkunarakenteita.
Teettäisin puusepällä ikkunat.
- Palveluosaaja
Hei ap
Soitappas tähän on varmasti apua.
myynti
Timo Hella
Päällikkö, vientitoiminnot
Puh. 040 512 8143 - _jocke_
Virolaiset ikkunavalmistajat tekevät noita brittien markkinoille ainakin. Käsittääkseni ihan 3K lasilla.. Mut eihän ne suomen olosuhteisiin missään nimessä sovellu kunnolla. Liukukiskot kuluu aikaa päälle ja alkaa valskata ja hyttysverkkojen asentaminen niihin on todella hankalaa.
Tiedän tämän siksi että olin kyseiseen yritykseen yhteydessä tuossa vuosi sitten, oli tarkoitus aloittaa maahantuonti suomeen, mutta jäin sitten touhuamaan tänne kotomaan ikkunahommiin kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057