Leikkauslista?

Mutrusuu.

Nykyään kun kaikki on niin sallittua eikö voitais vähän siitä leikata?
Minä ehdottaisin leikkausta siitä että joka päivä ei tarvitsisi lukea jotain kauhean sextistä . Verhottais välillä. Että jää jotain arvailujen varaan.
Mistä muut?

11

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stickme

Hmh..mä en lue joka päivä jotain sexstist?
      Itteasias, olis kiva joku päivä lukee jotain jännää....siitäki?
      Millä sivuilla sä oikein käyt?

• Mutrusuu.

Ihan tavallisilla iltapäivälehtien sivuilla. Aina hyökkää silmille bikiniasuiset ihmiset ja vähäpukeiset miehet. Ne on jo nähty. Kaipaan muuta.
        Hyvää pukeutumista asioiden ympärillä.

• stickme
        Mutrusuu. kirjoitti:

Ihan tavallisilla iltapäivälehtien sivuilla. Aina hyökkää silmille bikiniasuiset ihmiset ja vähäpukeiset miehet. Ne on jo nähty. Kaipaan muuta.
        Hyvää pukeutumista asioiden ympärillä.

Kannattaa varmaan sit lukee, eduskunnan uutisii, siel onkaikilla vaatteet päällä?
        Minen kyl ny oikein tajuu...emmä löydä tuollasii iltiksen sivuilt...

• Mutrusuu.
        stickme kirjoitti:

Kannattaa varmaan sit lukee, eduskunnan uutisii, siel onkaikilla vaatteet päällä?
        Minen kyl ny oikein tajuu...emmä löydä tuollasii iltiksen sivuilt...

No jotain rajaa sentään. Menis uskottavuus heti. DDD

• stickme
        Mutrusuu. kirjoitti:

No jotain rajaa sentään. Menis uskottavuus heti. DDD

Ai, meniskö?
        Hmm se, uskottavuus, eikö se ole hiukka häilyvä, noin muutenkin?

• Valtionvarainministerillä ei ole silikooneja. Eikä ollut. Tämä on tieto. Ei tartte arvailla enää. Niin ja Maukan jatkeesta ....

• stickme

Haha...ajatteles jos vaik Urpilaiset tulis---------
        No ei tu, eiköhän se ole The Coalition party, noin muuteski...

• Kalju vakuuttavapi

Maukan jatke on ollut sama jo liian kauan. Eikö se ukko meinaa edes harmaantua koskaan?:)))

• Olen vähän samaa mieltä. Seksiä tuppaa silmille joka paikasta ja mielestäni myös sen ikäisille joille se on vielä arvailun varassa. Ei seksikasvatusta tarvitse aloittaa 5-vuotiaana. Kaikki aikanaan.

Onneksi omat lapseni ovat jo niin isoja, ettei tarvitse välittää, he valikoivat itse jos alkaa ärsyttää. Minä itse en hyväksy, että kaikki näytetään tuosta noin vaan, mielikuvitukselle jää hyvin vähän tilaa ja saattaa jopa aiheuttaa vääriä mielikuvia kuten manipuloidut mallinkuvat.

• Sanomalehdissä ja tiede-lehdissä ei mun mielestäni ole sextisen tuhmia juttuja, eikä noissa puutarha- ja käsityölehdissäkään. En nyt tarkoita käsityölehtiä piilomerkityksessä, vaan sellaisia perinteisiä lehtiä, jotka ovat täynnä ompelu-, virkkaus- ja neuleohjeita.

Mitäköhän lehtiä sinä olet erehtynyt tilaamaan tai ostamaan? Mä voin antaa hyviä vinkkejä hyödyllisistä lehdistä.

• Iltasatu*

Nii eikä Vartiotornissakaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5951
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe