toyota on taloudellisin

paljonko vie 100km.l

huvittaa seurata mitä keskusteluja täällä on käyty,noh pistää heti silmää että teinipojat täällä autojaan kehuu ja muita haukkuu,itse ajan autolla 45 tuhatta kilometriä vuodessa,jos firman autolla ajaisin ei olisi väliä paljonko se vie sadalla km.llä tai miten paljon siinä olisi vikoja,mutta en ole niin onnellisessa asemassa,itse maksan joka bensa litran,taitaa hipoa jo 1,6egee,näin ollen ei todellakaan ole pikkuseikka paljonko auto vie,toyotan hybridillä säästää pitkän pennin,ja kun vikojakaan ei ole ollut 300 000 km.n jälkeen,akut on vielä ok,ja auto pelaa kuin uusi ja on hyvä ajettava edelleen,jos 100 km,llä auto vie noin 4litraa kaikenlaisessa ajossa,niin laskekaapa mitä se tekee säästöä 300 000 km.ssä, ja kun auto on kestävä muutenkin niin ok,toyotan panostus tähän hybridi teknologiaan on kullan arvoinen asia, jos muut merkit ei tätä tajua,niin tulevat jäämään jalkoihin tosi pahasti,veikkaan että toyota valtaa kaikki markkinat täysin 5v,n sisällä,vaikka se on jo nyt maailman suurin auton valmistaja.

10

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A. automies

Varmasti se hybridi on uutena taloudellinen, entäs 10 vuoden iässä kun akut pitää uusia ja sähköjärjestelmät hapettuneet Suomen vaihtelevissa säissä. Talvella - 30
      kesällä vähän lämpimämpää onneksi. Kalliiksi tulee hybridit. Hybridit tulevat todennäköisesti olemaan välivaihe autonvalmistuksessa ja siksi monet valmistajat eivät ole lähteneet tähän kokeiluun.

Hankkimalla auton, joka kuluttaa desin kaksi enemmän saat jo auton, millä on mukava ajaa, ei ole muovisen oloinen ja on ilo silmälle. Prius on kuin kivikirveellä veistetty ja jos aivan suoraan sanon niin aivan hem** ruman näköinen kapistus.

• Arvopeli

Niin se on.Toyota on aina ollut edelläkävijä kestävyydessä ja luotettavuudessa.
      Itse olen autojen omistamisvuosinani "hairahtanut" neljään muuhun merkkiin:
      Opel,Chrysler,VW ja yllättäen Jaguar ja viimeksi mainittu oli oikea vikapesäke ja innostuneisuuteni maksoi pitkän pennin,vaikka tosi mukava auto olikin.
      Viimeiset 12 vuotta on sitten aina ollut Toyota ja oikeastaan sen kestävyys ja luotettavuus jopa ihmetyttää,mutta mitäpä sitä miettimään....ajoa vaan ja pääset aina sinne,minne pitääkin.

• jepjep..

Aloitus on selvästi pelkkää köyhän puhetta, niin ja toyota ei ole koskaan ollut hyvä ajettava FAKTAA!!

Faktaa on myös se, että prius ei ole taloudellinen kuin korkeintaan kaupunki olosuhteissa, maantiellä kyseinen rikkaimuria muistuttava auton irvikuva on meikoinen bensarosvo.

Minulla on eurooppalainen jolla ajettu myös noin 300tkm eikä ole ollut ylimääräisiä vikoja..

Mutta joo, sinulla tuskin on edes mainostamaasi romua..

• Lissu222

Eikös Toyota voittanut sen ekotestin...???
      Vai viekö se kuitenkin maantiellä saman,kuin normi hlöauto?

• Priussisti

Mun vanhemman mallin Prius vie kesäaikaan keskimäärin tankkauksista mitattuna noin 4.6 litraa satasella. Kulutus on suurinpiirtein sama kaupungissa ja maantiellä. Talvella menee puolesta litrasta litraan enemmän.

Kun vertailee dieseliä bensaan pitää muistaa se, että dieselissä on noin 13% enemmän energiaa per litra kuin bensiinissä. Jostain kumman syystä tämä unohtuu usein myös autolehdiltä.

• %%%
        Priussisti kirjoitti:

Mun vanhemman mallin Prius vie kesäaikaan keskimäärin tankkauksista mitattuna noin 4.6 litraa satasella. Kulutus on suurinpiirtein sama kaupungissa ja maantiellä. Talvella menee puolesta litrasta litraan enemmän.

Kun vertailee dieseliä bensaan pitää muistaa se, että dieselissä on noin 13% enemmän energiaa per litra kuin bensiinissä. Jostain kumman syystä tämä unohtuu usein myös autolehdiltä.

Eikös se ole 30% eikä 13%

• vertailutieteiliä

Maantiellä prius todellakin vie saman verran kuin mikä tahansa saman kokoluokan bensa auto, lisäksi modernit eurooppalaiset dieselit pyyhkii priuksella tylysti pöytää joka osa-alueella..myös kulutuksessa..

Eli aloitus on pelkästään toyotan valheellista ylistämistä..

Toyota on automerkki joka ei ole koskaan missään maassa voittanut yhtäkään autovertailua, eli johtopäätös on, että toyota on kilpailioihinsa nähden vähintäänkin surkea auto, josta on vaikeeta löytää yhtään mitään hyvää.

• voi teitä poloisia

Köyhät ne niitä litroja vahtaa ja säästää kun pitäisi saada uusi tuulipuku ja Reinot Robin Hoodista niin ja karvahattukin.

• Pata kattilaa...

Sinähän juuri edustat tuota luuseriporukkaa, kun tiedät noin hyvin viiteryhmäsi arsenaalin....

• hybridit jyrää
        Pata kattilaa... kirjoitti:

Sinähän juuri edustat tuota luuseriporukkaa, kun tiedät noin hyvin viiteryhmäsi arsenaalin....

toyota voitta monet merkit ajettavuudellaan ja luotettavuus,taloudellisuus on omaa luokkaansa,johon muut pyrkivät mutta eivät perässä enää kestä,hybridit on tulevaisuuden autoja,kun bensa maksaa 1,6egee litra,ei ole yhdentekevää paljonko auto vie.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      237
      5143
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4181
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3843
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3609
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3550
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3295
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      7
      2704
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2596
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2436
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      60
      2388
    Aihe