Ostin 2003 137tkm ajetun 1,8 Tekna mallin ja hyvältä aluks näytti.
Pari viikkoa on tullut ajeltua ja on pikkuhiljaa alkanut löytyä monia pikku ruosteen alkuja! Kiven iskuistahan nuo on lähtenyt liikkeelle.
Eli tuli sellainen fiilis että onko Nissaneissa jätetty pois kokonaan sinkkikerros väliin? Joissain automerkeissa on jätetty pikkuhiljaa sinkitys pois.
Aikaisemmin ajoin Avensiksella ja siitä puhuttiin että olis ruosteherkkä mutta ei ainakaan mun Avessa ollut yhtään ruostetta! 160tkm ajettu 99vm! Ja pesin autoa kerran viikossa. Enkä nähnyt sellaista liikenteessä missä olis ollut ruostetta.
No onko jollain samanlaisia kokemuksia?
2003 Almeran ruostuminen???
3
380
Vastaukset
- Allu 1.8 viistoperä
Itsellä vastaava saman vuotinen Almera kutakuinkin samoilla km ja kiveniskuja tietty on tullut etenkin nokkapellin etureunaan. Pari vuotta sitten niitä tuikin paikkamaalilla ja ei silloin eikä edelleenkään ole mitään ruosteongelmia.
Oikeastaan koko auto alustaa myöten on mielestäni keskimääräistä paremmassa kunnossa. Ei ainakaan noin äkkiä pintapelleistä ruostetta löydy mistään ja alustakin on hyvässä kuosissa. - hyvää kesän alkua
vaikka nyt ollaan nissan palstalla kommentoin kertomaasi avensista,sillä perheessämme on myös 98 mallin ave ja EI todellakaan ole kova ruostumaan,päinvastoin,mut luulen että uudemmat on huonompia.
esim. avesssa on alkuperäinen äänenvaimennin ja 320tkm takana.
Erinomainen auto hintaansa nähden. - TH
Kyllä Avensis oli loistava auto, en olis muuten luopunut siitä kun siinä ei ollut ilmastointia!!!
No Almera on pohjasta hyvässä kunnossa ja muuten pellit hyvät mutta katon ja tuulilasin reunassa kumitiivisteen välissä kynnen kokoinen kohta kupruaa. Ja takaspoilerin alla on pieniä kohtia pintaruostetta. Ja sieltä on aika vaikea korjata.
Kyllä tämä Nissan on hyvä auto mutta täytyy varmaan tehdä jotain noille ruosteille.
Appiukolla on samanlainen ja ollut hänellä jo 6 vuotta ja toiminut kiun kello!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637