Oon rakastunu Timo Soinii
APUA!!!
26
300
Vastaukset
- timo soini <3<3<3<3
ai ootko nii mäki
- total reps
ette voi olla tosissanne :D
- grr ;)
timo soini on kyl nii hot!! Panisin :P
- pistäkää parammaks
mä oonki rakastunu jani toivolaa ;) Mut seo homo :(
- peikkoilu
trolololooo
- tämä on iso JYTKY <3
etsä tajuu tää o vaa läppää :D
- laama-agility
mä pakastan sua,sä oot mun elämän pakkaus
- nimetön-96
vuojen naurut:D:D:D
- sgasgasgasgas'
Et ole kyllä paljon vitsejä kuullut
- KEKKONEN <3
OON RAKASTUNUT URHO KALEVA KEKKOSEEN. SEN KALJU PÄÄ ON KIIHOTTAVA. T: TYTTÖ 17W
- T:tyttö 14v
no Urholla onki tosi seksikäs kuula ;D
- Urhooooooooooo<3
urhopa on meiltä kotosin;) että mä panen eka;)
- 12v tyytyväinentyttö
ettepäs ehtiny täällä mä imen sen slerpaa
- Repsxd
Repesin tolle vikalle kommalle... :DD
- äksdee xd
http://www.google.fi/search?tbm=isch&hl=fi&source=hp&biw=1280&bih=681&q=timo soini&gbv=2&aq=0&aqi=g10&aql=&oq=timo
Uuh miten komee fleda timo soinil on - hehhehhehheh XD
12v tyytyväinentyttö
3.6.2011 23:19
5
ettepäs ehtiny täällä mä imen sen slerpaa
:DDDDDDDDDD ei helvetti!! tuos kohtaa repesin iha totaalisesti - lolXD
ei helvetti!! timo on mun!!
- TIMOO<333
eipäs!! SEO MUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- TIMOOOOOOO! <3333333
EIPÄS VAAN MUN!!!!!
- Kuka kertoo timolle
Olis sitä Timo Soinillaki miettimistä kun se näkis tämän ;)))
- Johannes-Mikael
Uijiuuii, ahh.. nyt sattui vahinko, laukesin kunnolla housuun äsken, anteeksi.. en voi mitään, löytyi komea maastohousupojan kuva äsken, mullakin on maastohousut ja sit varsikengät.
Nyt mulla taitaa liristä pisutkin lahjettapitkin kenkään, ai että, lämmittää tylysti, no nyt frendi rupes hyväilee mua märkien housujen läpi, taidan kohta hieroo kamulle orkun housuun, no nysse huomas mitä kirjoitin, hymyilee ja kattoo syvälle silmiin.
Suudeltiin.
Kamukin laukes nyt housuun, sillä on Southpolen lökärit, sellaset vaaleet, näkyy hyvin ku kastui, heh se meinas lähtee vessaan, en päästäny, rupesin kutittaa sitä, ja silläkin lirisi housuun kunnolla, kastuttiin molemmat ku se istuu nyt mun sylissä. :)
Ehdotin et rakasteltas märkien housujen läpi, ja se suostu, nyt pitää lopettaa, moi. ;)
T: Johannes ja Jukka-Pekka - Jukka-Pekka95
Vähän hassu toi Johannes, mut ihana.
Jaha, pitää lopettaa, toi hupsu haluu mua nyt.
Ruvetaan rakastelee vissiin märkien pöksyjen läpi, ai että. :P
Sit mennää uimaan vaatteetpäällä ja saunaa. (Rakastan tota jätkää)
Juki - kekkosen pää on ihQ
KEKKONEN, KEKKONEN, KEKKONEN... kekkonen on hawt! Se kalju kiiltää niin ihq harmi ku se kuali sillo joskus :/
- repes :DD
Siin on teille vähä Timo Soinii :D
http://youtu.be/IT06siITu0Q - hehheh...
Toivottavasti itse Timo Soini näkee nämä kommat :DDD
- vinkki123456
teidän pitää kertoo timpalle tunteistanne ja viedä sille vaikka milwallin paita nii eiköhän se lämpene
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948