apuja

hajalllla

oon ihan hajalla. mua kiusataan, on kiusattu koko vuosi. haukutaan joskus jotain lyömistä tms. haukkuminen on yleisintä mun kohdalla. ja vieläpä homoksi!! ?? eilen, taas yksi tuli ja sano;"vittu sä oot iha homo" sitten tiedustelin mistä tämä tämmöisiä johtopäätöksiä nykäisi "sä näytät homolta, puhut kun homot, hiukset kun homoilla.." oli hetken hiljaa ja mietin mitä sanoisin, sitten sain sanoja suustani "jos sulla ei kerta oo muuta sanottavaa, painu vittuun" meni hetkeksi hiljaseksi ja kysy " haluuksä turpaan" vstasin kieltävästi ja tämä poika otti pääni sen kainaloon ja raahas pitkin käytäviä, opettajat näkivät, mutteivät sanoneet mitään!!! ??? Viimen tämä päästi irti. olin hetken siinä ja sisällä kiehui ja jos olisin saanut jotain käteeni hän olisi kuollut siihen paikkaan. lähin hetken päästä siitä pois sillein "be cool", menin ulos ja lähdin juoksemaan kotiin juoksin huoneeseeni ja huusin "miksi minä?!!" eli miksi juuri minä?! ja vähän ulkonäöstäni, ruskeat -värjätyt(en pidä omasta väristäni, liian vaalea)- hiukset, siniharmaat silmät, ihan perus farkku tyyli. tätä samaa on jatkunut koko vuoden ja oon ihan hajalla, kenellekkään en ole kertonut enkä tule koskaan kertomaankaan. ja vielä tähän loppuun, että en ole "kova" enkä muutenkaan pidä väkivallasta ja en pystyisi oikeasti ketään satuttamaan, olen jotenkin "parempi" tyttöjen seurassa, saan ne aina nauramaan jne.. onneksi koulut loppuu pian ja saan hermoni levolle. olen nyt 14 vuotias poika, ta tämä kyseinen 'kiusaaja' kysyi olenko koskaan saanut pillua, vastasin siihen " ei mulla oo mikään kiire vällyjen väliin, toisin kuin tuommosilla mieshuorilla" oli sen jälkeen hiljaa. ai niin. olen aina ollut sanallisesti parempi kuin muut, eli siis ilman väkivaltaa olen monet tilanteet ratkaissut

2

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jo on taas...

Voi herranjumala! Taas yksi esimerkki sarjassamme "Koulukiusaamiseen puuttuminen Suomessa". Sun pitää vaan kertoo jollekkin ja jos ne opettajat vaan mussuttaa sitä pullaa ja juo kahvia niin kokeile kertoa jollekkin muulle esim. koulukuraattori voisi olla yks hyvä vaihtoehto tai suoraan rehtorille tai vanhemmille. Vanhempiesi kanssa voit päättää vaikka asiasta kertomisesta poliisille voi kertoo koska homoksi haukkuminen on kunnialoukkausrikos niin kuin mikä tahansa muu haukkuminenkin (ei nyt tietenkään mitkään höntti hölmö jne.) ja hakkaaminen on tietenkin väärin joten siitäkin voi kertoa. Niin eiköhän koulullakin aleta jotain tehdä kun kuullaan että poliisi puuttuu tähän juttuun. Ja jos alkaa ihan oikeesti jossain vaiheessa vituttaa tuo kiusaaminen niin ihan puhtaasti lyö takasin vaan kunhan varmistat että kukaan opettaja ei nään eikä kiusaajan kavereita ole näköpiirissä koksa siitähän ne alkaa heti kielimään opettajalle ja sitten kaikki onkin sun syytä ja sitten ne porukalla kertoo että kuinka tuo toinen kiusaa ja se on ilkee ja semmosta muuta paskaa. Että kannattaa oikeesti harkita väkivallan käyttöä koska se voi kostautua jos huonosti käy. Ja noi pillusta kyselemiset on aika pöljää toimintaa että eiköhän se taida kiusaajilla olla puutetta pillusta. Että seuraavan kerran kun tulevat haukkumaan homoksi tai mieshuoraksi niin sano takas vaan: "Siitä puute mistä puhe!"
      Itsekin olen ollut kiusattu ja on hakattu joskus kerran kaksi mutta useimmiten sitä perinteistä homoksi haukkumista ja muuta vittuilua. Itsekin olen nykyisin aika rauhallinen ja hiljainen eikä kavereitakaan oo kun kaikki on hitaasti kaikonnu kun ne sitten rupes inhoo mua kun päättivät siitä itse. 16 v oon ja aina välillä tulee aika paha mieli kun tietää että muut humuaa jossakin kaupungilla ja itse istuu vain koneella varsinkin kesäsin kun sit löytyy jälkeenpäin kuvia facebookista missä on hauskaa yhessä jne. Mutta positiivisena asiana se että et ole ainoa tässä maassa jolla on sun kaltasia ongelmia ja joillakin on vielä pahempia

• aloittajja

kiitos viestistäsi, tuli todella hyvälle mielelle :) täytyypi tässä nyt miettiä ihan ahkerasti mitä tekee, tosin se saattaa jäädä syksyyn, sillä koulut loppuvat pian..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      44
      2915
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2691
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      1884
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1523
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      72
      1041
    Aihe