Liikeidea yöllä 2. kesäkuuta 2011

ToriJarvinen

Loistava liikeidea putkahti mieleeni oltuani varsin vahvassa laitamyötäisessä eli tuubassa. Päihdytin itseni alkoholilla, annoin mennä, vaikka omatunto kolkutti. Mihinkään rötökseen en syyllistynyt. Notkuessani erään nimeltä mainitsemattoman yökerhon baaritiskillä, kolme erittäin hyvän näköistä naispuolista yksilöä saapui juttelemaan. He olivat kiinnostuneet miehisestä olemuksestani, silmieni arvoituksellisesta välkkeestä sekä älykkyyden aurasta, joka minusta kuulemma näkyi jo kauas. Juteltiin niitä näitä ja kerroin daameille omasta taustastani ja siitäkös he vasta kiinnostuivat. He kertoivat olevansa aina haavailleensa oikeasta hörhöstä ja siitä, että he pääsisivät itse toteamaan erilaisia hörhöihin kytkeytyviä myyttejä: siittimen koko, miestenvälinen seksi, peppupanohalukkuus, termarinessit jne.

Kerroin totuuden ja paljastin, että vangeilla ei ole sen suuremmat siittimet kuin muillakaan, miestenvälistä seksiä harrastetaan, peppupanohalukkuus on kiinni siitä mitä nainen haluaa ja termarinessit löytyy vaikka heti. Viimeksimainitun todistaakseni kävin hakemassa hörhöportsarilta hänen vartioiman muovipussini, missä oli oma rakas termarini sekä nessipussi. Baaritiskillä alkoholi vaihtui hetkeksi termarinessiin. Naiset olivat myytyjä. He kertoivat, etteivät milloinkaan olleet kokeilleet ryhmäseksiä, mutta että minun kanssani he sen voisivat tehdä. Niin siitä sitten mentiin hotelliin, mutta se onkin sitten jo toinen tarina.

5

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToriJarvinen

Heh... Niin mikä olikaan se liikeidea? No se oli se, että ryhdyn ensi viikosta alkaen koeluontoisesti myymään itseäni naisille, jotka haluavat pelehtiä entisen vangin kanssa. Sain nimittäin sellaista feedbackia, että oksat pois. Ensi viikosta alkaen sitä saa: maksusta entisen hörhön seksuaalisia palveluita!

• jARI lAPANEN

Eli toisin sanoen olit stadissa homobaarissa ja löysit 3miestä jotka maksoivat siitä että entinen linnakundi imee ja on naitavana.Nyt sitten meet taas ens viikolla myymään itseäsi.

ON SULLA PASKA ELÄMÄ!

• ToriJarvinen

Elämän "paskuus" on erittäin abstrakti käsitteenä. Itse pidän elämääni loisteliaana, tapahtumarikkaana, henkisesti ravitsevana ja erityisen miellyttävänä joka kantilta.

Ilmaisemallasi tavalla pidät miestenvälistä seksiä automaattisesti "homoiluna", mitä se ei kuitenkaan ole. Jokainen entinen/nykyinen vanki tietää tämän asian. Entiset vangit pyrkivät tältä osin kylläkin ilmaisemaan asiat "taas tätä homoilua" jne. Esimerkiksi Nikita pystyy tämän kertomukseni totuuden vahvistamaan.

Mitä tahdon siis sanoa on, että minä olen nyt aloittamassa palveluammatin harjoittamiskokeilun. Jos joku haluaa minulta seksuaalisia palveluita minä tarjoan niitä - sukupuolesta riippumatta. Palveluammatti jotenkin tuntuu omimmalta, ikäänkuin se olisi minulla verissä. En tee sitä rahan vuoksi, vaan näen rahan eräänlaisena bonuksena. Sinä puolestaan todennäköisesti ymmärrät tämän liiketoiminnan kiinnostavuuden vasta siinä vaiheessa kun näet sen materian mitä minä tuloillani tulen hankkimaan. Vai mitäpä sanoisit esimerkiksi Pontiac Trans-Am ajoneuvosta, jossa kiiltävät kromivanteet ja leveät renkaat? Targa-palat pois helteellä ja kuljettajalla leveä hymy naamalla? Takapenkillä muovikassi, jossa termari täynnä kuumaa ja nessipussi hanskalokerossa? Nii-in, tällainen näky saattaa olla lähempänä kuin odotatkaan!

• JariTorvinen

Oletko takavetoinen? Paljon tunti? nieletkö?

• perapervo777

maksan 80egee jos saa panna peppuun suuhun ja molempiin kainaloihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      408
      5984
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      81
      5323
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4344
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3931
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3719
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      165
      3429
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      107
      3188
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      53
      3173
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2279
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49