Ostin ulkoisen kovalevyn Buffalon Just Store Desktop 1.0TB.
Kopiointi koneen levyltä ei kuitenkaan onnistu, kun koneessa kiintolevy on NTFS ja ulkoinen muotoa FAT32. Miten varmuuskopiointi onnistuu, vai eikö se onnistu Buffaloon ollenkaan ?
Kopiointi ulkoiseen kovalevyyn ei onnistu
5
152
Vastaukset
- rajoittunut fat
Jos kopiointi tökkii FAT32 takia, ei auta muu kuin alustaa levy NTFS:ään.
- ezelyn
Mitenkähän se tapahtuu ?
ezelyn kirjoitti:
Mitenkähän se tapahtuu ?
klikkaat hiiren oikealla sen ulkoisen aseman kuvakkeen päällä ja valikosta sitten alusta. alustat sen ntfs:ksi. fat32 ei ymmärrä maksimissaan kuin 4 gigaa kerrallaan.
- fundamentalist
Ihan mielenkiinnosta kysäisen että miten kopioit?
Nimittäin minullakin on juuri tuollainen Buffalon Just Store Desktop 1.0TB
FAT32:lla eikä tuota minkäänlaisia vaikeuksia tehdä varmuuskopioita
sekä XP Pro että Win7 Pro NTFS-koneilta.
Kopiot teen joko hiirellä raahaamalla tai komentorivikäskyillä. - 21
FAT32 ei tue yli 4Gt:t tiedostoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418